Přihlášení / Registrace
Rubriky
Archiv

Archive for Září 2016

E-aukce pro dopravce

Nákup prostřednictvím e-aukce (elektronické aukce) je přímou cestou ke zvýšení efektivity nákupu a snížení výdajů za nakupované komodity, zboží a služby.

 

E-aukce je internetová aplikace, prostřednictvím které nakupující může v reálném čase zapojit do on-line výběrového řízení více dodavatelů. Na základě přesné specifikace poptávaného produktu či služby a stanovení dodacích podmínek nakupujícím předloží dodavatel svoji cenovou nabídku. V průběhu elektronické aukce může každý dodavatel reagovat na konkurenční nabídky a upravovat svoji cenovou nabídku.

Nákup prostřednictvím elektronické aukce má řadu výhod. Jedná se zejména o snížení cen, transparentnost výběrového procesu, snížení nákladů a zkrácení času při výběru dodavatele, získání přehledu o nabídkách jednotlivých dodavatelů a také pohodlí pro nakupujícího.

Pro autodopravce je určena elektronická aukce Truck Tendr. Cílem je poskytnout dopravcům takovou službu, která by velkým dopravcům zjednodušila výběr nejvhodnějších dodavatelů a menším dopravcům umožnila takové nákupní podmínky a zejména ceny, jaké mají velcí odběratelé.

Provozovatelem elektronického aukčního portálu Truck Tender je společnost TruckAlliance s.r.o.

TruckAlliance je první a největší nezávislou nákupní aliancí pro dopravce v České republice.

http://www.truck-alliance.cz/cz/nabidka-sluzeb

http://www.truck-alliance.cz/

http://www.truck-alliance.cz/cz/o-nas

Základní kroky před startem EET

Každý podnikatel by měl na podzim letošního roku řešit základní otázku, zda se jej týká či netýká elektronická evidence tržeb (EET). Pokud se jej EET týká, měl by vědět, od kterého data tuto povinnost bude muset plnit.

 

EET se týká podnikatelů, kteří přijímají takzvané evidované tržby. Jedná se zejména o tržby v hotovosti či platby platební kartou. Zavádění povinnosti evidence tržeb je postupná. V první vlně (od 1. prosince 2016) se bude týkat podnikatelů, kteří poskytují stravovací nebo ubytovací služby.

Právě tito podnikatelé by měli zbystřit a otázkou EET se důsledně zabývat.

První povinností těchto podnikatelů je vyžádání autentizačních údajů u finanční správy. To lze prostřednictvím datové schránky nebo osobně (na počkání) na kterémkoli pracovišti finanční správy.

Pro evidenci tržeb musí podnikatel disponovat zařízením (HW SW), které bude schopno přes internet odeslat datovou zprávu o přijaté tržbě, přijmout zpět fiskální identifikační kód a zákazníkovi vytisknout účtenku. Tímto zařízením může být elektronická pokladna nebo třeba osobní počítač, notebook, tablet nebo chytrý telefon s příslušným software a tiskárnou a připojením na internet.

Jedním z nejlevnějších a nejjednodušších pokladních systémů pro malé restaurace, bary, kavárny, ubytovací a gastro provozy je chytrá pokladna miniPOS.

http://www.minipos.cz/#/domu

http://www.minipos.cz/sledujte-minipos/

http://www.minipos.cz/zakladni-kroky-pred-startem-eet/

EET se nezadržitelně blíží

Zahájení první vlny elektronická evidence tržeb, která se týká poskytovatelů stravovacích služeb a ubytování se rychle blíží.

 

Od září začíná ministerstvo financí přidělovat autorizační údaje k elektronické evidenci tržeb.

Autorizační údaje k EET si podnikatelé mohou vyzvednout elektronicky přes Daňový portál a datovou schránku nebo také osobně na jakémkoliv finančním úřadu.

Od listopadu pak ministerstvo financí zahájí pilotní projekt pro podnikatele, aby si mohli otestovat komunikaci s úřady.

Pokud chtějí využít provozovatelé restaurací, hospod, hotelů ubytoven a ostatních provozoven spadajících do první vlny EET možnost odzkoušení komunikace s úřady již od 1. listopadu, musí vše řešit včas. Už v průběhu měsíce října by se tak měli rozhodnout, jaký způsob a jaká technika EET bude pro jejich podnikání nejvýhodnější. Je zřejmé, že jiné technické vybavení bude potřebovat velký hotel s několika restauracemi a jiné zařízení bude stačit provozovatelům malých barů či hospůdek.

Jednoduchým a levným řešením pro drobné podnikatele je „chytrá pokladna“ miniPOS. Tuto pokladnu (software) lze nainstalovat třeba i na tablet nebo chytrý mobilní telefon. Pokladnu tak lze nosit sebou nebo ji mít umístěnou ve stojánku v provozovně.

Po připojení malé mobilní tiskárnu je zařízení kompletní a lze jej vozit sebou i na cestách. Prodej zboží a služeb na pokladně miniPOS je velmi rychlý. Obsluha pokladny je jednoduchá a intuitivní.

http://www.minipos.cz/#/domu

http://www.minipos.cz/#/jednoducha

http://www.minipos.cz/eet-se-nezadrzitelne-blizi

Jak mají dopravci postupovat při řešení pojistné události

Při hlášení pojistné události musí dopravci dodržovat určitá pravidla. Jakmile jsou pojišťovně poskytnuty špatné či neúplné informace nebo informace nejsou poskytnuty včas, nemusí být škoda pojišťovnou proplacena.

 

Škoda by měla být nahlášena neprodleně, nejpozději 7 dní od jejího vzniku. Ke každé vzniklé škodní události je na začátku nutno doložit potřebné údaje. Datum, hodinu a místo vzniku škody. Popis situace a vzniku škody, včetně odhadované výše škody. Identifikační údaje poškozené věci a rozsah poškození. Přesnou adresu, kde se poškozená věc nachází, včetně kontaktu na pověřenou osobu, se kterou je možno domluvit prohlídku.

Každou škodní událost, která vznikla provozem vozidla je nutno dle zákona doložit sepsaným

záznamem o dopravní nehodě! Jestliže je ke škodní události přivolána policie, vystaví policista protokol, který je následně poskytnut pojišťovně.

Policie musí být přivolána vždy, pokud ke škodě došlo odcizením či ztrátou. U škod přesahujících 100 000 Kč. Jestliže došlo ke zranění či usmrcení osob a také pokud vznikla škoda na majetku další osoby.

Dokud není škoda prohlédnuta a nafocena pojišťovnou nesmí se měnit stav škodnou událostí způsobený. Výjimkou je situace, kdy je nutné z bezpečnostních či hygienických důvodů stav poškozené věci změnit a také v případě, aby škoda byla zmírněna. V těchto případech je nutné zabezpečit dostatečné důkazy o rozsahu škody uchováním poškozených předmětů nebo jejich součástí a průkaznou fotodokumentací.

Jestliže škoda z přepravy přesahuje 100 000 Kč, je nutná přítomnost havarijního komisaře.

Pro dopravce, kteří uzavřeli pojištění v dopravě prostřednictvím společnosti EKONSERVIS – CZ  s.r.o. řada nepříjemných starostí s vyřizováním pojistné události odpadá. Výhodou je zejména to, že EKONSERVIS–CZ má oprávnění k samostatné likvidaci škod, tudíž není závislý na další komunikaci s pojišťovnou a čekání na uznání pojistné události.

http://www.ekonservis.cz/osvedceni/

http://www.ekonservis.cz/clanky/

http://www.ekonservis.cz/clanky/jak-maji-dopravci-postupovat-pri-reseni-pojistne-udalosti/

Spokojený zaměstnanec

Každému je jasné, že relativně spokojený zaměstnanec, který důvěřuje vedení firmy, pracuje uvolněněji, rychleji a spolehlivěji. Aby byli zaměstnanci spokojení, je důležité ve firmě budovat dobré mezilidské vztahy.

 

Každý podnikatel by měl vědět, že pokud chce vést úspěšnou firmu, měl by zaměstnávat spokojené zaměstnance. Základem je určitě odpovídající plat a pohoda v pracovním kolektivu. Lidé musí umět mezi sebou komunikovat, a to nejen o pracovních záležitostech. Aby si k sobě našli zaměstnanci cestu, je vhodné uspořádat firemní akci. Tato akce by se neměla konat ve firemních prostorech a klidně se může uskutečnit až pop pracovní době.  Neformální atmosféra a příjemné prostředí mimo pracoviště usnadňují vzájemnou komunikaci.

Společná firemní akce pro všechny zaměstnance je navíc jedinečnou příležitostí, při které vedení firmy může pracovníky seznámit s plány a cíli firmy. Odborníci na mezilidské vztahy se shodují, že zaměstnanci si cení informací o firmě a o jejích cílech. Informovaní pracovníci vědí, co a hlavně proč dělají, cítí se součástí firmy a týmu a stávají se loajálními. Loajální zaměstnanec podává lepší výkony a na veřejnosti šíří dobré jméno firmy.

Aby firemní večírek splnil požadovaný účel a zaměstnanci se při něm nejen dobře najedli, ale i dobře bavili, je důležité vše předem naplánovat, připravit a zajistit. Určitě se vyplatí na uspořádání firemní akce využít služeb profesionální agentury, která má bohaté zkušenosti s realizací firemních akcí na míru a je tak zárukou úspěchu a nezapomenutelných zážitků. Odreagování od každodenního stereotypu, příjemný a nezapomenutelný zážitek je pro zaměstnance odměnou s vyšším účinkem než finanční dar.

Jednou z firem, které má bohaté zkušenosti s pořádáním firemních akcí na míru je společnost ANERI s.r.o. z Liberce. Zkušení pracovníci této společnosti pomohou s výběrem ideálního prostředí, připraví program na míru, zajistí občerstvení a postarají se o to, aby se všichni hosté v průběhu firemního dne cítili příjemně a aby si z takovéhoto setkání odnesli nezapomenutelné zážitky.

http://www.aneri.cz/cs/marketing/event-marketing/firemni-akce/firemni-akce-pro-zamestnance

http://www.aneri.cz/cs/aktualne/

http://www.aneri.cz/cs/aktualne/spokojeny-zamestnanec/

Konference UVEX DAY 2016

U příležitosti konání Mezinárodního strojírenského veletrhu a veletrhu Interprotec na brněnském výstavišti pořádá společnost UVEX Safety CZ, k.s. odborné diskusní setkání pro všechny, kteří se zabývají bezpečností a ochranou zdraví při práci.

 

Setkání odborníků zabývajících se ochranou zdraví při práci a pracovníků BOZP se uskuteční v úterý 4. října 2016 od 10:00 do 16:00 hod. v Hotelu Holiday Inn v Brně.

Hlavními diskutovanými tématy budou otázky nejnovějších inovativních řešení v ochraně zdraví při práci, maximální ochrana ve spojení s komfortem užívání, nejvyšší standardy bezpečnosti a individuální OOPP.

Návštěvníci budou mít jedinečnou příležitost diskutovat s odborníky problémy konkrétních pracovišť a zároveň budou mít možnost seznámit se s nejnovějšími inovativními produkty, které mohou zajistit maximální ochranu pracovníků.

Filozofií značky uvex je vyrábět produkty zajišťující maximální možnou ochranu pracovníků při nejvyšším komfortu nošení. Současná praxe ukazuje, že se jedná o správnou cestu při vývoji nových ochranných pracovních pomůcek.

Značka uvex patří a určitě i v budoucnu bude patřit k lídrům výrobců a dodavatelů ochranných pracovních pomůcek.

Pořadatelem konference UVEX DAY 2016 je společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou – dodavatel kompletního sortimentu ochranných pracovních pomůcek špičkové kvality značky uvex v České republice.

http://www.uvex-safety.cz/cz/servis/uvex-academy/

http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/lanky/

http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/lanky/konference-uvex-day-2016/

Revitalizace panelových domů

Plánovaná životnost panelových domů při jejich stavbě byla 30 až 40 roků. Díky revitalizaci se životnost panelových domů nejen prodlužuje, ale zlepšují se i kvalita bydlení a ekonomika provozu.

 

Revitalizace panelových domů je celkovým souhrnem oprav a úprav panelových domů a jednotlivých bytů. Jedná se zejména o opatření, která zvyšují komfort bydlení a úpravy, které snižují energetickou náročnost.

Mezi úpravy, které zvyšují komfort bydlení, patří zejména výměna umakartových bytových jader, opravy rozvodů elektřiny, vody a odpadů. Mezi opravy, které nesnižují energetickou náročnost provozu bydlení, řadíme ještě opravy balkonů a balkonových zábradlí a modernizaci výtahového zařízení.

Mezi opatření, která přímo souvisí s úsporami energií, patří zejména zateplení pláště budovy, výměna oken a vchodových dveří, zateplení sklepních prostor, zateplení střechy, výměna stoupaček a otopných soustav.

Revitalizace panelových domů je finančně náročná záležitost, ale určitě se vyplatí. Každou realizovanou opravou se společně se zlepšením stavu nemovitosti zvyšuje také její hodnota.

Při plánování a realizaci rekonstrukce stavby lze využít komplexních služeb, které poskytují některé odborné firmy. Mezi takovéto firmy, které poradí nejen se způsobem rekonstrukce, ale kompletní rekonstrukci i zrealizují a zajistí veškerá potřebná povolení, patří společnost Stav Agency s.r.o. z Liberce.

http://www.stav-agency.cz/zateplovani/zatepleni-panelovych-dom

http://www.stav-agency.cz/clanky

http://www.stav-agency.cz/clanky/revitalizace-panelovych-domu

Perličky a jejich kvalita

Skleněné perličky byly součástí života našich předků už před tisíciletími. Na území Čech výroba perliček dorazila zhruba před 300 lety.

 

Skleněné perličky se vyrábí foukáním a sekáním skleněných trubiček. Samotná technologie výroby, barvení a konečné úpravy perliček jsou výrobním tajemstvím každého výrobce. Hodnotící odborné testy ukázaly, že skleněné perličky od českých výrobců jsou nejkvalitnější.

Při odborné studii byly porovnávány perličky od různých výrobců z Číny, Japonska a z Čech. Porovnávána byla tvarová shoda, šíře sortimentu a kvalita postříbření.

Perličky české výroby se vyznačují symetrickým kulatým nebo oválným tvarem. Pravidelnost a shoda ve velikosti je jasně patrná, zejména pokud jsou navlečené na šňůře.

Šíře sortimentu porovnávala množství tvarů a šíři barevné škály. České perličky jsou nabízeny ve dvaceti velikostech jak s kulatou tak čtvercovou dírkou. Následovaly japonské perličky vyráběné v patnácti velikostech. České perličky zahrnují více než 1300 barevných variací. Barevná škála českých perliček je tak 2x až 3 x širší než u ostatních výrobců.

Při testu kvality stříbrné vrstvy nezávislá certifikovaná laboratoř prováděla čtyři různé testy odolnosti. Ve všech testech odolnost stříbrné vrstvy české perličky daleko přesahoval parametry ostatních výrobců.

Vynikající kvalita českých perliček a výjimečná šíře sortimentu znamená, že opravdu nejlepší volbou pro jakoukoliv tvůrčí práci jsou české perličky.

Mezi nejvýznamnější dodavatele korálků, perliček, štrasové bižuterie a bižuterních komponentů k výrobě bižuterie a ozdob patří společnost Beads 4U s.r.o. z Jablonce nad Nisou.

http://www.beads4u.cz/cz/vzornik-barev/

http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/

http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/perlicky-a-jejich-kvalita/

Dýně v kuchyni

Sezóna dýní je tu a s ní i ochutnávání různých dobrot, které je možné z dýní vyčarovat. Dýně hokkaido, máslová i muškátová. Všechny dnes seženete téměř v každém supermarketu. Výhodou je, že během sezóny jsou dýně i cenově dostupné a tak si je můžeme vychutnat plnými doušky.

 

Dýně je univerzální zelenina, která má v kuchyni velmi široké využití. Můžeme z ní udělat polévku, omáčku, opéct ji v troubě, zavařit jako kompot nebo použít do sladkého koláče. Velmi dobrá je pečená společně s brambory, batáty a mrkví. K dýni se hodí provensálské koření, muškátový oříšek, pepř i sladká paprika. Je už jen na vás, jak si pečenou dýni ochutíte. Nezapomeňte ale vždy přidat trochu oleje, který zabrání, aby se dýně připálila a navíc jí dodá výbornou chuť.

 

Dýně má specifickou nezaměnitelnou chuť. Je nasládlá a připomíná batáty, neboli sladké brambory. Semínka uvnitř dýně jsou také jedlá a obsahují spoustu cenných látek. Mají v sobě hodně zinku, vitaminy skupiny B, betakaroten a draslík. Jsou ideální pro lidi, kteří trpí na vysoký krevní tlak nebo onemocnění srdce. Výborně chutná dýňová polévka posypaná dýňovými semínky a pokapaná trochou dýňového oleje.

 

Látky obsažené v dýni na sebe vážou toxiny a tuky. Dýně obsahují také vápník, který je důležitý pro správný vývoj kostí a zubů. To ocení nejen dospělí, ale také malé děti, které vápník potřebují ve větší míře. Dýně dále obsahuje vitamin C, který je potřebný pro podporu imunity, aby se naše tělo mohlo lépe bránit proti infekcím a virům. To je zejména na podzim a v zimě velmi důležité. Dále v dýni najdeme i betakaroten, který je důležitý pro zdravou pleť, buňky a oči. Co se týče minerálů, dýně obsahuje draslík, fosfor, železo, zinek, síru a hořčík.

 

Dýni před použitím není třeba loupat. Slupka při tepelné úpravě změkne a chutná velmi dobře. Jen je důležité ji rozpůlit a vydlabat z ní semínka a dužinu. Dýně je upečená/uvařená během pár minut. Není třeba jí vařit dlouho, pak bude převařená a nebude tak dobře chutnat. Dýně je dobrá i v bramborové kaši a chutnat bude i malým dětem jako přesnídávka. Navíc na dýni nejsou časté alergické reakce, takže je to velmi dobrá volba, pokud chcete svému dítěti uvařit domácí přesnídávku.

Švestky

Pokud si rádi dopřáváte chutné ovoce, které navíc obsahuje velké množství živin, určitě máte rádi i švestky. Ty jsou zvláště během jejich sezóny tou nejlepší variantou, jak získat důležité vitaminy a minerály pro své tělo. Navíc mají i široké využití v kuchyni. Můžeme z nich udělat koláč, plněné knedlíky nebo je zavařit jako kompot nebo z nich vyrobit marmeládu.

 

Švestky jsou právě na podzim tím nejlepším způsobem, jak do sebe dostat vitaminy a minerály. Jedná se hlavně o vitamin C, E a vitaminy skupiny B. Z minerálů to pak je hořčík, fosfor, draslík, železo, vápník, síra a zinek. Švestky jsou bohaté i na vlákninu, vodu, třísloviny a organické kyseliny. Tyto plody mají blahodárné účinky při revmatismu, dně, nemocech ledvin a krevního oběhu. Pomáhají chránit srdce, cévy a snižují hladinu cholesterolu. Velmi mohou pomoci při problémech se zácpou. A to zvlášť, pokud si dáte švestkový kompot, povidla, anebo sušené švestky namočené ve vodě. Pomoci v tomto případě může i třídenní kúra. Stačí během tří dnů konzumovat pouze švestky a nic jiného. Je možné je jíst sušené, syrové, kompotované a to v jakémkoliv množství. K tomu je důležité během dne vypít 2, 5 l vody.

 

Švestky jsou velkým parťákem při bolestech kloubů. Pomáhají vyplavovat kyselinu močovou a tím působí proti dně. Pokud je to možné, je dobré jíst denně 1 – 2 čerstvé švestky nebo vypít 2 sklenky švestkové šťávy. Švestky jsou prospěšné i při onemocnění ledvin nebo srdce. Hořčík, vitamin E a draslík chrání tělo před arteriosklerózou a snižují hladinu cholesterolu v krvi. Často se využívají i švestkové pecky, kterými se plní zahřívací polštářky. Můžeme si je vyrobit i sami doma. Stačí dobře umyté a vyčištěné švestkové pecky naplnit do bavlněného nebo lněného povlaku na polštář a zašít. Polštář na chvilku vložte do rozehřáté trouby a poté použijte na některou část těla, kterou potřebujete nahřát. Polštářek skvěle pomáhá při břišních kolikách miminek a malých dětí.

 

K čemu jsou švestky dobré?

  • Pomáhají hubnout
  • Odvodňují
  • Blahodárné při revmatismu, ledvinových a jaterních onemocněních
  • Zbavují zácpy
  • Působí preventivně proti infarktu a rakovině
  • Posilují srdce
  • Zlepšují imunitní systém
  • Zocelují nervový systém a zvyšují odolnost vůči stresu
  • Pomáhají při neklidu
  • Posilují buňky

Kvalitní dětské kočárky

Sehnat všechno potřebné vybavení pro malého člena rodiny, to věru není jednoduchý úkol. Chcete-li si komplikované shánění usnadnit, zavítejte na stránky e-shopu AAA kočárky a vyberte si z množství kvalitní výbavy, na kterou se můžete spolehnout především ve chvílích, kdy to budete nejvíce potřebovat. Ať už se jedná o dudlík, bryndák nebo celý kočár, stále platí přednost především pro kvalitu. A pokud již nebudete kočárek, sedačku, židličku či další vybavení potřebovat, můžete je jednoduše prodat v bazárku, přímo na webových stránkách e-shopu. A tak budete šetřit peníze i drahocenný čas. 

Složte si pravý český kočárek

Ze všech možností, jak jen lze vůbec dokonalý kočárek sestavit, jich nabízí kočárky Parton většinu. Ať už si představíte různorodá kolečka, pláštěnky a brašny či náhradní díly pro případ kočárkové kolize. Bezpečnost a prakticky využitý design jsou u této ryze české firmy samozřejmostí. Patnáctileté zkušenosti dávají firmě možnost věnovat i takovým detailům, jakým může být aerodynamické zakřivení konstrukce kočárku.

Otočná či pevná kola?

Každé dítě je originál, a tak není divu, že se pro něj hodí jedinečný kočárek. Na webových stránkách e-shopu se můžete kochat kočárky Firkon, které je možné sestavit podle vlastního uvážení, stejně jako v případě předchozí společnosti. Firma nabízí kromě kočárků také autosedačky či protiskluzová lehátka do vany.

Dítě jako v paláci

Především pohodlným prostorem pro ležení dítěte se vyznačují kočárky Camarelo, u nichž si zároveň můžete být jisti lehkou konstrukcí a praktickým sportovním ovládáním kočárku. Tradičně vyhlížející, mohou nejednoho kupce překvapit svým luxusním, ale zároveň cenově dostupným provedením. Z různobarevné řady prostorných kočárků si jistě vybere každá maminka a především každé miminko.

Jak vybrat ideální teambuildingovou agenturu?

To, jak spolu v jedné firmě vycházíte, se odráží na chodu celé společnosti nebo výkonnosti pracovních týmů. Pokud spolu pracovníci nemají dobré vztahy, vzájemně se dobře neznají, neumějí spolu komunikovat, či si nedůvěřují, je na čase s tím něco honem rychle udělat. A právě v takových chvílích vám může pomoci pořádná teambuildingová aktivita. Jak ale zvolit agenturu, která splní všechna vaše očekávání?

Agentur nabízejících teambuildingové kurzy je jenom v Brně celá řada. Každá z nich nabízí jiné služby a zaměřuje se na jiné aktivity. A jelikož jde do takového kurzu každá firma s jiným cílem, je důležité vybrat společnost, která nabízí aktivity, které povedou ke splnění vytyčeného cíle.

S hledáním agentury byste neměli nijak pospíchat. Raději se na chvíli zastavte a zkuste se zamyslet nad tím, jakého cíle byste chtěli kurzem dosáhnout. Někomu jde o to, aby se tým pracovníků dobře poznal, jiný zase chce, aby se zaměstnanci naučili řešit své krizové situace společně jako jeden tým. Ať už je váš záměr jakýkoliv, měla by tomu být přizpůsobena i následně vybraná aktivita.

Po stanovení ideálů už se můžete vrhnout do hledání agentury. Nejlépe uděláte, když se zaměříte na reference, které naleznete na internetu. Pokud se vám některá firma zalíbí, neváhejte ji napsat nezávazný e-mail, ve kterém můžete popsat, co přesně očekáváte, a jaké řešení by vám například doporučili. Profesionální firmy si jistě budou vědět rady se zvolením vhodné činnosti, případně se přizpůsobí vašim přáním a připraví pro vás akci přímo na míru. Nezapomeňte však pevně stanovit, jakou maximální částku chcete investovat.

E-1 s.r.o
Veselá 37/3.p
602 00 Brno
www.event333.cz

Možnosti virtuální kanceláře v Praze

Jste podnikatel a pracujete z domu, protože k vaší práci nepotřebujete klasickou kancelář? Bydlíte ale v zapadlé vesničce uprostřed kopců a sami víte, že to není právě nejprestižnější reklama pro váš byznys? Přečtěte si více informací o službě virtuální kancelář Praha.

Komplexní služby virtuální kanceláře

Podnikatelé a živnostníci z celé ČR mohou využít nabídky různých programů virtuální kanceláře, zejména v atraktivních podnikatelských lokalitách v Praze. Virtuální sídlo firmy Praha si můžete nastavit podle svých představ o ceně i sídle společnosti. Virtuální kancelář Praha s.r.o. (více informací najdete na webu zde http://virtualni.profi-kancelar.cz/) vám kromě služeb virtuální sídlo nebo založení nové společnosti, může poskytnout i další služby. Například se jedná o vedení účetnictví, daňové poradenství, marketingové služby nebo administrativní podporu. K nejvyhledávanějším patří pronájem kanceláří v Praze na kratší i delší dobu včetně zázemí, takže zde můžete například pořádat školení nebo se scházet s obchodními partnery či zákazníky v samotném středu Prahy. Výhodnou službou je rovněž pronájem sdílené kanceláře, které jsou kvalitně vybavené od internetu, tiskárny, kopírky až po asistentku a občerstvení. Sdílená kancelář je vhodná pro flexibilní podnikatele, kteří se nechtějí starat o provoz kanceláře. Uživatel má k dispozici vlastní pracoviště a s ostatními se dělí o společný prostor a zázemí, do něhož mají volný přístup.

Možnosti virtuální kanceláře

Služba virtuální kancelář si v posledních letech získává stále více příznivců. Je to tím, že je legální, levná a zároveň vám přináší i některé činnosti navíc.

  • Recepce v budově
  • Přesměrování pevné linky na mobilní telefon
  • Přeposílání došlé pošty

Virtuální kancelář máte plně ve své moci a nemusíte se spoléhat na předpřipravené balíčky. Navrhnout si můžete řešení, které bude do posledního detailu odpovídat vašim potřebám.

Svěřte své požadavky na ekonomičtější a efektivnější prezentaci svých služeb do rukou firmy Virtuální kancelář Praha s.r.o. a dosáhněte svých cílů.

K čemu slouží virtuální kancelář se dozvíte zde

Nepřeberné množství článků rozebírajících tématiku virtuálního sídla firmy, též známého jako virtuální kancelář je možné najít na internetu. V tomto článku si přiblížíme některé z nich, které rozebírají tuto tématiku z hlediska prestiže umístění sídla, rychlosti vyhotovení, možných výhod a celkového administrativního zázemí a pomoci při realizaci.

Elegantní prostory pro vaše jednání

V článcích se například dozvíte, že si můžete navrhnout vlastní virtuální kancelář. Pakliže máte na virtuální kancelář zcela jiné nároky, v podání firmy Profi-kancelář s.r.o. to dozajista není problém. Stačí si s pomocí praktického konfigurátoru navolit, o jaké úkony stojíte, včetně těch administračních, marketingových či účetních. Výsledkem vám bude balíček služeb šitý přímo na míru. Neplaťte za předražené fyzické prostory v centru hlavní metropole a přitom se neochuzujte o lukrativní situování své virtuální kanceláře. Vystupujte jako zkušení profesionálové, avšak s minimálními náklady na provoz. Volte řešení, které se jednoznačně vyplatí.

Více čtěte v článcích s tématikou virtuální kanceláře v Praze níže:

Také se budete moci dočíst, že společnost Profi-kancelář navíc kromě základní služby virtuální kancelář v Praze zajišťuje též asistenční, administrativní, účetní a marketingový servis přesně podle přání klientů. Na jednom místě tak máte flexibilní kanceláře i odborné pracovníky, kteří jsou vám k dispozici dle aktuálních požadavků vašeho podnikání.

Pokud stále přemýšlíte a váháte o využití služeb virtuální kanceláře doporučujeme těchto pár článků přečíst a načerpat z nich inspiraci a pomoc pro vaše podnikání.

Dopravci mohou ušetřit finanční prostředky

Dopravci a provozovatelé vozových parků mohou ušetřit nemalé finanční prostředky při nákupu komodit, výrobků a služeb, bez kterých nemůžou podnikat.

 

Neznamená to, že by dopravci měli nakupovat levnější zboží a služby nižší kvality. Jestliže dopravci a provozovatelé vozových parků nakupují prostřednictvím TruckAlliance, mohou ušetřit nemalé finanční prostředky za zboží a služby, které nakupují. Díky svým klientům má dnes TruckAlliance velice významnou nákupní a vyjednávací sílu na trhu.

TruckAlliance pomáhá snižovat náklady zejména při nákupu komodit (pohonné hmoty, elektřina, zemní plyn), nákupu služeb (pojištění, finanční služby, telekomunikace apod.) a nákupu vybraných výrobků (dopravní technika, pneumatiky, náhradní díly, provozní kapaliny apod.). Nákup je prováděn buďto individuálně pro jednotlivé firmy zvlášť, nebo formou aliančních (sdružených) nákupů současně pro více zákazníků TruckAlliance na základě jejich konkrétních poptávek. Při realizaci nákupů a vyjednávání s dodavateli využívá TruckAlliance vlastní softwarové řešení TruckTender pro elektronické nakupování a tendrování výhodnějších cen formou e-aukce.

Spoluprací s TruckAlliance se nikdo nezavazuje k povinnému nákupu. Všichni klienti TruckAlliance si zachovávají plnou kontrolu nad svým rozhodováním, svými výdaji a kontrakty s dodavateli. TruckAlliance plní zejména roli vyjednávače, koordinátora a zprostředkovatele obchodu.

Dnes má TruckAlliance díky svým zákazníkům významnou nákupní sílu na trhu a je de facto jedinou skutečnou nákupní aliancí pro dopravce v České republice.

http://www.truck-alliance.cz/cz/reseni-pro-dopravce