Přihlášení / Registrace
Rubriky
Archiv

Archive for Květen 2022

Levně řešený marketing menších firem

Marketing můžeme definovat různými způsoby. Jedna z definic říká, že marketing je filozofií úspěšného podnikání, kde základem úspěchu je spokojený zákazník.

 

Z této definice je zřejmé, že každá firma při své činnosti musí marketing nějakým způsobem řešit a úspěch firmy tak na marketingu záleží.

Řada převážně menších firem vzhledem ke svému obchodnímu modelu nemůže mít zejména z finančních důvodů vlastní marketingové oddělení. Pro mnohé firmy není efektivní ani samostatný marketingový manager. Samotný marketingový pracovník nemůže být schopen svými silami obsáhnout širokou škálu marketingových aktivit. Samotný marketingový pracovník tak musí jednotlivé služby objednávat a nakupovat u specialistů. Firmě tak vznikají dvojí náklady. Firma hradí jednotlivé marketingové služby a navíc platí ještě samotného marketingového pracovníka (mzdové náklady, kancelář, telefony, auto, apod.).

Řešením marketingu bez kompromisů a za odpovídající finanční náklady je outsourcing marketingu. Firma tak získá celý tým marketingových odborníků a může ihned využít jejich know-how získané dlouholetou praxí ve všech oblastech marketingu.

Externí marketingová firma má znalostní náskok v oboru a vyšší dostupnost informačních zdrojů. Velkou výhodou jsou zkušenosti s řešením obdobných problémů jiných firem. Na rozdíl od vlastního marketingového pracovníka externí marketingový partner nemá dovolenou a je k dispozici dle potřeb zákazníka.

Jestliže se firma rozhodne řešit marketing externě, může se při výběru řídit historií a referencemi marketingové agentury. Mezi zkušené marketingové firmy určitě patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce, která se v oblasti marketingu úspěšně pohybuje již od roku 1990.

https://www.aneri.cz/sluzby/firemni-poradna/

https://www.aneri.cz/sluzby/marketingova-strategie/

https://www.aneri.cz/2022/04/13/obsah-webovych-stranek/

Při rekonstrukci domu hraje prim zateplení

Skokový nárůst cen za energie zvyšuje potřebu rekonstrukcí starších domů. Nejlepším způsobem, jak snížit náklady za množství energie potřebné k vytápění domu, je zateplit dům kvalitní izolací.

 

Nastává doba, kdy se i majitel starší nemovitosti začíná při zateplování řídit standardy pro pasivní domy. Je to pochopitelné. Není přímá úměra, při které by platilo, že dvojnásobná tloušťka zdraží zateplení dvojnásobně. Silnější vrstva tepelné izolace zvýší cenu zateplení jen o malou částku. Hlavní položku u zateplování činí práce řemeslníků a cena dalších materiálů potřebných na zateplení.

U rekonstrukcí, při kterých není možné použít vyšších tlouštěk izolačního materiálu, je důležité použít izolační materiál s co nejnižším součinitelem tepelné vodivosti.

Současná široká nabídka izolačních materiálů nabízí mnoho možností jak kvalitně zateplit i starší dům. Při zateplení domu obyvatelé nejen ušetří za vytápění, ale získají také příjemnější a zdravější bydlení. Při současných cenách za energie a možnosti získání státních dotací na tepelnou izolaci domů není proč se zateplením váhat. Pokud nevíte, jak nejlépe zateplit právě váš dům a jak získat státní podporu, kontaktujte společnost Stav Agency s.r.o. z Liberce. Zkušení pracovníci této firmy vám doporučí nejvhodnější řešení zateplení vašeho domu, pomohou se získáním dotací a v případě vašeho zájmu zajistí i kompletní realizaci.

http://www.stav-agency.cz/scsdc/zateplovani-budov/

http://www.stav-agency.cz/stavebni-cinnost/rekonstrukce-objektu/

https://www.stav-agency.cz/2022/05/17/pri-rekonstrukci-domu-hraje-prim-zatepleni/

Zaměstnavatel musí zajišťovat potřebné OOPP

Zákoník práce stanovuje, že povinností zaměstnavatele je vybavit zaměstnance potřebnými osobními ochrannými pracovními prostředky. OOPP musí být certifikované a v příslušné velikosti pro konkrétního zaměstnance.

 

Mezi další povinnosti zaměstnavatele patří pravidelné provádění revizí ochranných pomůcek, jejich čištění a v případě opotřebení je nutné OOPP nahradit novými. Zaměstnavatel také musí zaměstnance o používání ochranných pomůcek proškolit a o poskytování OOPP vést řádnou evidenci.

Pokud zaměstnanec nastoupí na pracovní pozici, pro kterou jsou předepsané OOPP, musí jej zaměstnavatel vybavit těmito pomůckami ihned po nástupu do zaměstnání. Není možné poskytnout ochranné pomůcky až po zkušební době nebo dokonce místo OOPP dát zaměstnanci finanční náhradu. Po ukončení pracovního poměru by měl zaměstnanec OOPP vrátit.

Hlavní povinností zaměstnance je poskytnuté ochranné pracovní pomůcky řádně dle proškolení užívat. Jestliže by se zaměstnanci stal pracovní úraz a on by nepoužíval v inkriminovanou dobu přidělené OOPP, nemusel by dostat nemocenskou nebo odškodnění.

Každé pracoviště je specifické a je nutné jej vybavit konkrétními ochrannými pracovními pomůckami. Jaké OOPP jsou pro dané pracoviště nutné, určuje zaměstnavatel po posouzení všech rizik.

S výběrem nejvhodnějších ochranných pracovních pomůcek mohou pomoci zkušení pracovníci společnosti UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou. Společnost UVEX Safety CZ dodává na český trh kvalitní certifikované osobní ochranné pracovní pomůcky pro každé pracoviště.

https://www.uvex-safety.cz/cs/poradenstvi-k-produktum/od-hlavy-kpate-uvex-safety-expert-system/

https://www.uvex-safety.cz/cs

Nano ochrana pro textil

Šatník je pro každého jednoho velmi důležitou součástí života. Vždyť oblečením se prezentujeme na veřejnosti, chceme se líbit a vypadat dobře. O naše oblečení je třeba pořádně starat, abychom si ho mohli užívat co nejdéle.

Nanotechnologie přichází s inovativní novinkou v oblasti ošetření oblečení. Tato technologie dokáže nevídané věci. Je schopna změnit vlastnosti povrchů a dodat jim zcela nové vlastnosti. Nanotechnologie se dostala i do textilního průmyslu.

Nanesením nano produktu se na povrchu vytvoří velmi tenká nano vrstva. Díky této vrstvě povrch získá zcela nové vlastnosti. Povrch bude odpuzovat vodu (hydrofobie), oleje (oleofobie) a nečistoty se nedokáží přilnout k povrchu. Velkou výhodou nano ochrany je, že nezmění vzhled ani prodyšnost textilu. Na povrchu oblečení se vytvoří efekt lotosového květu.

Výhody Nano ochrany textilu a obuvi:

  • Textil změní své povrchové vlastnosti, aniž by změnil vzhled nebo prodyšnost.
  • Naimpregnovaný povrch bude odolný vůči vodě, olejům a jiným tekutinám.
  • Vlákna vašeho oblečení nebo látkového příslušenství jsou chráněny neviditelnou nano vrstvou.
  • Ušetříte čas a peníze v podobě menší frekvence čištění a snížené spotřebě pracích prostředků.
  • Produkt je vyroben odborníky v Německu, což je zárukou kvality. Některé konkurenční výrobky se jen tváří, že jsou nano, ale ve skutečnosti nejsou.
  • Díky nižší spotřebě čisticích prostředků a menší frekvenci praní přispíváte k ochraně životního prostředí.
  • Na povrchu textilu se vytvoří efekt lotosového květu.
  • Životnost impregnace je dlouhodobá ve srovnání s běžnými produkty na impregnaci textilu. Životnost a sílu efektu přímo ovlivňuje způsob nanesení nano impregnace, a proto si před nanášením pozorně prostudujte návod.
  • Impregnace je UV stabilní a odolná vůči běžným pracím prostředkem.

Nanotechnologie v sobě skrývá obrovské možnosti. Nano impregnaci textilu a obuvi najdete v nabídce společnosti NanoProm. Kromě tohoto produktu najdete mnoho jiných užitečných nano produktů, které Vám dokáží usnadnit každodenní život. Vyzkoušejte si je i Vy a užívejte si výhody nanotechnologie.

Novinky ze světa AI, BI a chatbotů

Asociace za lepší ICT řešení přináší pravidelné shrnutí zajímavých článků z odborného tisku a specializovaných webů z prvního čtvrtletí roku 2022 z oblasti AI, BI a chatbotů.

Virtualizace urychluje testování softwaru

Pokud společnost vyvíjí aplikace, které se připojují k více mikroslužbám, rozhraní API pro SaaS, zastaralým systémům nebo k dalším službám třetích stran, může být obtížné vytvořit robustní testovací prostředí. Platforma pro virtualizaci služeb a rozhraní API se snaží tyto složitosti vyřešit vytvořením a simulováním rozhraní API a koncových bodů služby. Namísto spuštění testovacího prostředí slouží platforma virtualizace služeb jako koncové body pro testování závislých aplikací a kompozitních služeb a reaguje na požadavky a transakce připojující se aplikace či služby. Virtualizace služeb pomáhá při primárním využití ke zlepšení spolupráce mezi hlavními a závislými systémy. Aktualizace jsou okamžité a dodávky je možné výrazně zrychlit. Výsledkem je dobře vytvořený systém a rychlejší uvádění aktualizací na trh. Výhodou použití platformy virtualizace služeb je to, že virtualizace služeb je přirozeným rozšířením vývoje testovacích jednotek a zavádění průběžného testování pro mikroslužby. Další výhodou je to, že vrstvy virtualizace služeb zjednoduší testování vůči více verzím rozhraní API zpřístupněním koncových bodů pro všechny podporované verze. Virtualizaci služeb lze i balíčkovat se sadami testovacích dat a používat k validaci transakcí a při provozu v cloudu mohou virtualizační platformy zvyšovat nebo snižovat kapacitu na základě testovacího objemu.

Jak bude vypadat budoucnost business intelligence?

Firmy se v současné době snaží o demokratizaci dat, neboli o odstranění překážek, které brání přístupu k datům a jejich interpretaci v reálném čase. Je to nutné z důvodu toho, že s daty bude v budoucnosti pracovat stále více lidí. Budou vznikat multifunkční týmy, které se zaměří na zlepšení analytických dovedností, správu a kvalitu dat. Analytika se postupně přesune do cloudů, a to kvůli uspokojení vyšších nároků na zpracovávaný objem dat a poskytnutí pokročilých funkcí. Podniky také budou hledat rovnováhu mezi flexibilitou a správou svých dat. Díky kompozitní analytice nakonec získají obojí. V budoucnosti se také změní distribuce práce mezi a IT oddělením a běžnými firemními uživateli. Základním problémem demokratizace dat je zachování jejich konzistence neboli jak mít jediný správný zdroj pravdy pro celou organizaci. Firmy, které to zvládnou, získají obrovskou konkurenční výhodu. Se sblížením světa analytiků a běžných uživatelů pomáhá nový přístup, kompozitní datová analytika, která je propojena s otevřenou formou Business Intelligence, tzv. headless BI. Headless BI zajistí, že všichni koncoví uživatelé budou pracovat s jednoduchými daty, a přitom poskytne každému přesně to co potřebuje, díky jedinému zdroji metrik a sdílenému sémantickém modelu. Všechny analytické výstupy tak pracují se stejnými výpočty a datovými sadami.

Jak vypadá těžba firemních procesů?

Umělá inteligence doposud fungovala jako nástroj, který může vyplnit mezery ve velkém schématu automatizace. Protože zaměstnanci často při některých úkolech procházejí mezi systémy, nebo dokončí akci, kterou je obtížné digitálně zachytit, blokuje to schopnost umělé inteligence plně pochopit proces ve všech jeho částech. Identifikace všech úloh a jejich propojení do pracovního toku se nazývá těžba procesu. Jakmile se firemní proces identifikuje a vytěží, může následně systém monitorovat a řešit problémy u jednotlivých instancí takového procesu, nebo procesy doladit na základě průběžné zpětné vazby. Najít a uspořádat všechny protokoly procesů zůstává časově náročným manuálním procesem. Společnosti které začaly používat RPA, mají stále velký problém s úlohami mimo základní systémy. Náhradní metody jako je extrakce obsahu webu nebo OCR jsou jen dočasnými řešeními. AI pro těžbu procesů a automatizaci pracovních toků je stále tedy v raných fázích. Hlavní dodavatelé RPA ale vytvářejí nebo kupují funkce těžby procesu a investují do AI. Podobně posilují i firmy jako IBM, SAP nebo Microsoft.

Články a rešerše AI, BI a chatbot najdete ZDE.

Katalog SW robotů a automatizace lze nalézt ZDE.

 

Asociace za lepší ICT řešení, o.p.s.
Husinecká 903/10
13000 Praha 3

IČ: 016 74 846
www.lepsi-reseni.cz
office@lepsi-reseni.cz
(+420) 226 259 729

Produkty z dílny nanotechnologie

Pojem nanotechnologie se stále více dostává do povědomí široké veřejnosti. Produkty vyrobené na bázi této technologie dokáží nevídané věci. Nano produkty jsou schopny změnit vlastnosti povrchů a dodat jim zcela nové vlastnosti. Ošetřený povrch odpuzuje vodu, oleje a jiné tekutiny. Nečistoty se nedokáží přilnout k povrchu a jejich odstranění je mnohem jednodušší.

Nano produktem se dá ošetřit mnoho povrchů – sklo, keramika, textil, chrom, nerez, plasty, dřevo, kámen či lakované povrchy. V nabídce společnosti NanoProm nenajdete pouze zmíněné nano produkty, ale v nabídce jsou k dispozici také různé utěrky, čističe, hadry, houby či houbičky. Toto příslušenství Vám podá pomocnou ruku při přípravě povrchu před aplikací nano ochrany, pomůže Vám při samotné aplikaci i při údržbě nano ochrany.

V sekci mikrovláknových hadrů najdete různé typy utěrek, ze kterých si můžete vybrat podle Vaší potřeby. Houby budou nápomocné při důkladném mytí auta. Nabídka kouzelných nano houbiček je jedinečná v tom, že houbičky jsou vybaveny speciálním materiálem, který stačit potřít vodou a můžete se pustit do odstranění všech nečistot bez použití čisticích prostředků.

Jak vidíte z výše uvedeného, společnost NanoProm Vám nabízí široký sortiment nano produktů, které Vám dokáží usnadnit každodenní práce a povinnosti. Navštivte stránky společnosti, přečtěte si více o nanotechnologii a jejích produktech, vyberte si produkt podle potřeby a užívejte si výhody, které Vám nabízí jedinečná nanotechnologie.