Přihlášení / Registrace
Rubriky
Archiv

Archive for Březen 2019

Ochrana osobních údajů při zajištění BOZP

Při zajišťování bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (BOZP) dochází ke zpracování osobních údajů.

 

Zajištění BOZP zaměstnanců je zákonnou povinností každého zaměstnavatele a zpracování osobních údajů je nezbytné pro plnění právní povinnosti. Ve většině případů tak není důvod vyžadovat od zaměstnanců souhlas se zpracováním osobních údajů.

Při zajišťování BOZP dochází i ke zpracování zvláštní kategorie osobních údajů. Jedná se zejména o evidenci pracovních úrazů, o zdravotním stavu či ztíženém společenském uplatnění i evidence velikostí osobních ochranných pracovních prostředků (OOPP). I v těchto případech platí, že se jedná o plnění právní povinnosti zaměstnavatele a souhlas se zpracováním osobních údajů není požadován.

Mnohé firmy zajišťují BOZP prostřednictvím externí firmy. Tato firma v případě nakládání s osobními údaji zaměstnanců je tak zpracovatelem. Mezi správcem a zpracovatelem musí být uzavřena smlouva o zajištění ochrany osobních údajů. Odpovědnost i nadále zůstává na správci osobních údajů. Zpracovatel zpracovává osobní údaje pouze na základě písemného požadavku správce. Zpracovatel bez písemného povolení správce nesmí předávat osobní údaje ke zpracování dalšímu zpracovateli.

V případě nejasností týkajících se nakládání s osobními údaji při zajišťování BOZP ze strany správce se můžete poradit s proškolenými pracovníky v otázkách GDPR ze společnosti ANERI s.r.o.

http://dataosobni.cz/2019/03/18/ochrana-osobnich-udaju-pri-zajisteni-bozp/

http://dataosobni.cz/zakladni-pojmy/

http://dataosobni.cz/reseni/

Požadavky majitelů plochých střech

Střecha chrání podstřešní prostory před povětrnostními vlivy a zajišťuje tepelnou izolaci. Majitelé objektů ale mají na ploché střechy ještě další požadavky.

 

Mezi hlavní požadavky na ploché střechy určitě patří mechanická odolnost, stabilita a dlouhá životnost. Výběr vhodného materiálu a kvalitní instalace zaručí maximální délku životnosti bez potřeb oprav a rekonstrukcí. Hlavním kritériem při výběru střechy a střešní krytiny by tak neměla být pořizovací cena.

Dalším kritériem určitě je tepelná ochrana a úspora energií. Kvalitní tepelná izolace v dostatečném množství nezvýší cenu střechy o tolik, o kolik naopak majitel uspoří v zimně za vytápění a v létě za klimatizaci.

Nesmíme zapomenout ani na ochranu vnitřního prostoru před hlukem a na požární bezpečnost. Střešní krytiny a veškeré tepelná izolace používané v současné době splňují přísné hygienické normy a požadavky na ochranu zdraví a životního prostředí.

Pro každého majitele nemovitosti bude určitě důležitý i konečný vzhled nové střechy.

Při výběru střešní krytiny a řešení konstrukce samotné střechy se určitě vyplatí poradit s odborníky. I sebelepší materiály při nesprávném použití nezajistí ty požadavky, které od střechy očekáváme.

Mezi zkušené firmy, které provádí rekonstrukce i instalace nových plochých střech, patří společnost Stav Agency s.r.o. z Liberce. V případě zájmu firma provede odborné posouzení stávajícího stavu, navrhne nejvhodnější řešení a může provést kompletní realizaci pracovníky, kteří prošli odborným školením na dané technologie a materiály.

http://www.stav-agency.cz/hydroizolace/ploceh-strechy/

http://www.stav-agency.cz/stavebni-cinnost/rekonstrukce-objektu/

http://www.stav-agency.cz/2019/03/18/pozadavky-majitelu-plochych-strech/

Ochranné rukavice uvex pro mechanická a chemická rizika

V široké škále rukavic značky uvex naleznete perfektní ochranné rukavice pro nejrůznější aplikace. U všech výrobků je věnována zvláštní pozornost vynikajícímu citu při úchopu, flexibilitě i požadované ochranné třídě.

 

Při práci jsou ruce neustále v přímém kontaktu s předměty a materiály na pracovišti, takže je důležité najít vhodné a spolehlivé pracovní rukavice pro odpovídající nebezpečné situace. Požadavky na pracovní rukavice se zcela mění v závislosti na tom, zda vaši zaměstnanci provádějí jemnou a přesnou práci nebo zda pracují s těžkými stroji, ať už pracují v suchých oblastech nebo v mokrém či olejnatém prostředí, ať už se dostanou do kontaktu s chemikáliemi nebo jsou vystaveni mechanickému riziku.

K zajištění odpovídající kvality ochranných rukavic má uvex své vlastní zkušební a vývojové laboratoře. Metody a zkušební standardy se nepřetržitě rozvíjejí také v úzké spolupráci s předními externími institucemi. Navíc uvex vyvinul online databázi chemických látek uvex Chemical Database, kde naleznete informace o odolnosti ochranných rukavic uvex při práci s konkrétními chemikáliemi.

Převážná většina všech rukavic značky uvex je vyráběna přímo ve výrobních závodech v Německu. Díky svému úsilí a přínosu společnosti v ochraně rukou byla společnost uvex mezi oceněnými TOP 100 inovátory roku 2018.

Vysoce funkční pracovní rukavice uvex s vysokou ochranou využívající nejmodernější patentové technologie v České republice dodává na trh společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou. V nabídce této společnosti je kompletní sortiment ochranných pracovních pomůcek značky uvex. Odborně proškolení pracovníci UVEX Safety CZ, k.s. navíc poradí s výběrem nejvhodnějších ochranných pracovních pomůcek pro dané pracoviště.

http://www.uvex-safety.cz/cz/produkty/ochranne-rukavice/vyhody-produktu/

http://www.uvex-safety.cz/cz/produkty/ochranne-rukavice/technologie/

http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/lanky/ochranne-rukavice-uvex-pro-mechanicka-a-chemicka-rizika/

Jak začít úspěšně podnikání?

Chcete začít či rozšířit podnikání, ale bojíte se související administrativy? Máte dobré nápady, ale nejste si jisti, zda začít podnikat? V tomto článku si rozebereme krátké shrnutí důležité oblasti jak založit firmu a jak začít podnikat.

Chci založit s.r.o. – jak to mám udělat?

Než zahájíte vlastní proces, je vhodné zvážit řadu aspektů jak založit firmu. Specialisté vám mohou poradit v otázkách spojených s přípravou notářského zápisu, jednáním jednatelů, práv k obchodním podílům vč. dědictví, využitím společného jmění manželů při založení nové společnosti, volbou živností, umístěním sídla firmy, provozoven, atd.

Jak začít podnikat?

Každý, kdo chce začít podnikat, musí zařídit mnoho souvisejících věcí. Je potřeba absolvovat kolečko po úřadech, vyplnit spoustu různých formulářů a přitom je důležité nic neopomenout. Existuje mnoho různých zákonů, na které si zajisté každý začínající podnikatel chce dát pozor, aby se vyvaroval zbytečných nepříjemností. Na těchto dvou webech se dozvíte informace nejen o tom, jak začít podnikat. Weby pojednávají také o otázkách zpracování daňového přiznání, umístění sídla nové i stávající firmy a mnoha dalších. Pokud chcete založit s.r.o., objednat si konzultaci či kompletní servis založení firmy nebo se jen chcete inspirovat k tomu, jak začít podnikat a nasbírat zkušenosti, navštivte weby www.jak-zalozit-sro-a-podnikat.cz nebo jak-podnikat.cz.

Délka založení s.r.o.

Jak dlouho trvá založit firmu a registraci na všech důležitých úřadech? Když se do zakládání společnosti pustíte zcela sami, počítejte při troše štěstí s 6 týdny. Ovšem pokud vám bude zápis z nějakého důvodu zamítnut, můžete se do celého procesu pustit znova od začátku a již vynaložené finanční prostředky ztratíte.

Při využití služeb společností, které mají zkušenosti se zakládáním firem trvá založit firmu 10 pracovních dní od finalizace podkladů a sepsání notářského zápisu.

Pokud chcete načerpat inspiraci a dozvědět se více o tom jak založit s.r.o., navštivte weby www.jak-zalozit-sro-a-podnikat.cz a jak-podnikat.cz, které tuto problematiku rozebírá.

Kudy na finanční úřad na Praze 9 a Praze 3?

Jestliže začínáte podnikat nebo už dlouhodobě podnikáte na území hlavního města Prahy, určitě byste měli vědět, kde se nachází instituce vhodné pro živnostníky. Ať už z důvodu vyřízení živnostenského oprávnění či při nejrůznějších kontrolách, nahlašování změn a podobně.

Jednou z nich je jistě finanční úřad Praha 9. Tato státní instituce ostatně nemá na starost pouze jednu část velkoměsta, ale i ty další, mezi něž rozhodně patří Praha 3.

Adresa finančního úřadu pro Prahu 3

Pokud se tedy chystáte na finanční úřad pro Prahu 9 nebo Prahu 3, vždy vyrazte stejným směrem. A to na adresu Drahobejlova 945/48, Praha 9, 190 21. V rámci kontaktování této organizace se vám mohou hodit ještě další údaje vhodné pro elektronickou komunikaci.

Jak už bylo zmíněno, na stejné adrese sídlí i finanční úřad Praha 3. V jeho případě si však dejte pozor na odlišné kontaktní údaje pro elektronickou korespondenci.

Adresy ostatních důležitých úřadů

Při vyřizování živnosti a vůbec podnikání obecně vám ale nebude stačit pouze finanční úřad, ale také další instituce, mezi které rozhodně patří živnostenský úřad. I zde je vhodné znát odlišná sídla pro obě časti Prahy.

  • Praha 9 – Sokolovská 14/324, 180 49, Praha 9
  • Praha 3 – Lipanská 308/14, Praha 3, 130 00

Ještě, než vyrazíte na finanční nebo živnostenský úřad myslete na to, že úřední dny jsou pouze v pondělí a ve středu. V okamžiku, kdy budete chtít vyřizovat potřebné dokumenty v jiné dny, je třeba se dopředu objednat a domluvit si přesný termín schůzky.

Ať už se ve vašem podnikání budete ubírat jakýmkoliv směrem a zaměřovat na libovolné obory, nikdy nezapomínejte na důležitost obou zmiňovaných institucí. Bez nich se jednoduše neobejdete.

Rychlé založení nové firmy

Založení s.r.o. je dnes otázkou několika dní, ovšem je vždy nutné počítat s tím, že celý proces založení nové firmy je u nás stále poměrně administrativně náročný. Proto se vyplatí při zakládání firmy využít služeb profesionálů a nechat si založit firmu na klíč. Stejně tak už dnes nemusíte podnikat na své adrese a vystavit se riziku exekucí v případě neúspěchu. Jednoduše můžete využít služeb virtuálního sídla na lukrativní adrese v Praze.

Výhody založení s.r.o.

Společnost s ručením omezeným (s.r.o.) má oproti klasické živnosti několik výhod. Tou hlavní je bezpochyby minimalizace rizika za případné ztráty, kdy společnost ručí celým svým majetkem a společníci ručí pouze do výše nesplacených vkladů. Po splacení plné výše vkladů všech společníků ručení společníků zaniká a za závazky ručí již pouze společnost.

Pro založení s.r.o. je nejlepší využít služeb profesionálů, kteří se na zakládání firem specializují. Odpadne vám nutnost studia legislativy, formulářů a úředních postupů a svoji společnost získáte nejkratším možném čase. Navíc máte garanci založení s.r.o. do deseti dní.

Budete potřebovat sídlo firmy

Žádná společnost se neobejde bez sídla, které je zapsáno v obchodním rejstříku. Nebudete-li z nějakého důvodu potřebovat vlastní kancelářské prostory, případně nechcete uvést jako sídlo firmy provozovnu, přijde vám vhod tzv. virtuální kancelář.

Virtuální kancelář je skutečná fyzická budova, jejíž vlastník umožňuje registraci sídla třetím osobám. V případě společnosti Profi-kancelář můžete získat sídlo firmy již za několik set korun za měsíc, takže ušetříte podstatnou část nákladů.

Mít sídlo firmy v Praze je praktické také s ohledem na velmi nízkou frekvenci kontrol ze strany úřadů. A nesmíme zapomenout ani na prestiž – firma se sídlem v hlavním městě působí na klienty a obchodní partnery solidnějším dojem než firma se sídlem v „Horní Dolní“.

Chcete-li se o zakládání firem na klíč a virtuálních kancelářích dozvědět další informace, najdete je na www.profi-kancelar.cz.

Virtuální sídlo firmy na dobré adrese v Praze

Připadáte si se svou společností, respektive jejím situováním na maloměstě tak trochu neviditelní? Možná je to tím, že tak působí samotné sídlo firmy. Ano, i tento pro někoho možná zanedbatelný údaj hraje ve světě velkého businessu poměrně zásadní roli. Pakliže máte sídlo firmy na lukrativní adrese, vězte, že to ve vašich obchodních partnerech a potenciálních zákaznících vzbudí určitý zájem. Mnohdy máte příležitost, dostat se i k lepším zakázkám. V článku níže se dozvíte více o virtuálním sídle firmy ve virtuální kanceláři v Praze od společnosti Profi-kancelář s.r.o.

V Praze je klidnější podnikatelské prostředí

Za velkou přednosti sídla firmy v Praze lze považovat také fakt, že budou s největší pravděpodobností chodit kontroly z finančního úřadu méně často. Není se čemu divit, jelikož mají na starosti spousty nejrůznějších soukromých společností. To samé platí i o kontrolách týkajících se sociálního zabezpečení, bezpečnosti práce a mnohých dalších oblastí. Vaše podnikání se díky virtuální kanceláři stane mnohem klidnější a vy se budete moci soustředit na činnost, jež vás povede k úspěchu a bude vám generovat potřebný zisk.

Spolehněte se na profesionálního partnera

Při zařizování virtuální kanceláře je zapotřebí využít služeb specializované firmy, která je schopna zařídit vše od A až po Z. Zkuste společnost Profi-kancelář s.r.o. Právě tato společnost dokáže zajistit veškeré potřebné služby, jež budete potřebovat. Samozřejmostí je u ní i poradenství týkající se této problematiky a konfigurátor vašich nových virtuálních kancelářských prostor.

Jednání na úrovni

Setkávání s obchodními partnery a zákazníky je u každé podnikající firmy na denním pořádku. Ať už vaše stávající sídlo firmy vypadá jakkoli, virtuální zapůsobí rozhodně mnohem lépe! Nevěříte, můžete se o tom přesvědčit přímo v kancelářské budově Profi-kanceláře. K dispozici jsou zde samozřejmě profesionálně zařízené prostory, které umožní řešit veškerou administrativu, rychle a efektivně. Vaše schůzky zde mohou bez větších problémů probíhat v ryze profesionálním precizním duchu. A co když přijde návštěva neočekávaně? Nevadí, recepce zmiňovaného poskytovatele virtuálních kanceláří se o veškeré důležité náležitosti postará. Nabízí také asistenční, marketingový a finanční servis. O účetnictví a administrativu se nebudete muset starat.

Ošetření pro zahradní nábytek

Blíží se nám jarní dny a s nimi spojené slunečné a příjemné počasí. Sluníčko láká ven a pomalu přijde čas i na oblíbené grilování a zahradní party. Lidé s rodinnými domy si jistě rádi užijí své dřevěné altánky v zahradě, kde si mohou pochutnat na svém obědě. Dřevěný nábytek je oblíbený i v exteriéru. Proto se o něj třeba pořádně starat, aby odolal všem vlivům počasí.

Dřevo je vzácná surovina, ze které se dá toho vyrobit mnoho. Dřevo potřebuje ochranu, aby si zachovalo svou tvář co nejdelší čas. Z pultů obchodů známe mnoho přípravků na ošetření dřeva, stále výrazněji se prosazuje produkt vyrobený na bázi nanotechnologie.

Nanotechnologie je inovativní věda, která dokáže změnit vlastnosti povrchů. Impregnace dodá dřevěnému povrchu jedinečné vlastnosti. Po nanesení nano produktu se na dřevě vytvoří velmi tenká nano vrstva, která zabezpečí hydrofobii, oleofobii a nepřilnavost nečistot. Naimpregnované dřevo nezmění svůj vzhled, prodyšnost ani pocit na dotek.

Výhody nano ochrany:

  • Povrch bude odpuzovat vodu, oleje a jiné tekutiny.
  • Vytvoří se efekt lotosového květu a čištění povrchu bude snazší.
  • Nano ochranná vrstva je UV stabilní a odolná vůči běžným chemikáliím, takže povrch si své vlastnosti udrží déle. Pro co nejlepší efekt a dlouhou životnost je třeba dodržet postup nanášení, který naleznete níže na této stránce.
  • Dřevo a papír nezmění vzhled, prodyšnost ani pocit na dotek a přesto získá unikátní vlastnosti.
  • Na dřevě se růst mechů, hub a plísní značně sníží nebo zcela vymizí.
  • Získáte kvalitní produkt vyrobený odborníky na nanotechnologie z Německa.
  • Naimpregnovaný povrch je nezávadný pro potraviny.

Spotřeba se pohybuje mezi 25-100 ml/m2 v přímé závislosti na savosti podkladu. Materiál musí impregnaci pořádně nasát! Životnost je díky UV stabilitě, odolnosti vůči oděru a chemikáliím (do 12,5 pH) počítána v měsících. Nano ochranu dřeva v nabídce společnosti NanoProm. Vstupte do světa nanotechnologie a užívejte si její výhody.

Ptáte se, jak na založení s.r.o. a na výběr vhodné živnosti?

Začátky podnikání má každý spojen s náročnou administrativou a papírováním při rozjíždění libovolného businessu. Největším strašákem je pro mnohé založení s.r.o., s nímž doposud neměli jakékoliv zkušenosti. Jenže, nemusí tomu tak být.

Dnes se při zakládání vlastní nové společnosti nemusíte spoléhat pouze sami na sebe, ale máte jedinečnou možnost využít služeb profesionálů, jež vám budou nápomocni. Ano, i na takové procesy naleznete v dnešním trhu adekvátní službu. Zajímá vás jaká je cena založení s.r.o.?

Nejpozději do dvou týdnů máte firmu založenou

Na počátku všeho podstoupíte vstupní konzultaci, kde budete obeznámeni se vším potřebným a daný subjekt od vás získá všechny důležité informace nutné k založení s.r.o. Živnosti je další oblast, se kterou vám budou profesionálové nápomocni. Pak už se nemusíte o cokoliv starat. V rámci celé přípravy bude realizována řada procesů.

  • Notářský zápis
  • Živnostenské oprávnění
  • Registrace v obchodním rejstříku
  • Registrace na finančním úřadu
  • Výběr vhodných živností – volné, řemeslné, koncesované a vázané

Založení s.r.o. tímto způsobem před vámi vykouzlí novou firmu s naprosto čistou minulostí a s tím, že jméno, struktura, živnosti a všechny ostatní náležitosti budou do nejmenšího detailu odpovídat vašim požadavkům. Ano, tak snadná může být cesta vedoucí k vlastní společnosti s ručením omezeným.

Ušetříte svůj čas a finance

Zprostředkovatelé si samozřejmě za své služby vezmou nějakou odměnu, ale když zvážíte, kolik času by vás stálo pátrání v zákonech po tom, co máte vlastně udělat, zjistíte, že až tak vysoké částky to nejsou. Když si objednáte založení s.r.o., cena bude výhodnější pokud u společnosti Profi-kancelář, zvolíte i virtuální kancelář. Neváhejte a využijte této jedinečné nabídky!

Ubytovna Strakonice na Písecké

Levné ubytování v dopravně dostupné a současně příjemně klidné části města Strakonice, nabízí menší ubytovna na Písecké obsahující dvoulůžkové a třílůžkové pokoje pro nekuřáky. Parkování je navíc v uzavřeném objektu, což zvyšuje bezpečí vašeho vozu.

Ideální pro agenturní a sezónní zaměstnance

Obzvláště pro agenturní a sezónní zaměstnance, případně pracovníky firem, které v regionu působí, je tato ubytovna dobrou alternativou klasické ubytovně, a to i díky atraktivní ceně. Ubytovna je vhodná pro dlouhodobý pronájem, jednoduše zařízena se zaměřením na praktičnost a nově zrekonstruována.

Nabídka pokojů

Jak již bylo zmíněno, ubytovna je poměrně malá. Obsahuje osm pokojů, kde jsou dva dvoulůžkové a šest prostornějších trojlůžkových. Toaleta a sprchy pak nejsou součástí pokojů, ale nacházejí se ve společných prostorách.

Pokoje kromě postelí dále obsahují stůl, vařič, lednici a skříně. V rámci služeb je pak k dispozici pravidelná výměna lůžkovin, úklid společných prostor, připojení na WiFi a parkování zdarma v objektu.

Společenská místnost pak nabízí vybavení pro zhruba 30 lidí a televizi. Součástí společných prostor je dále vybavená kuchyň a již zmíněná koupelna se sprchami.

Cena a doprava

Cena ubytování se liší podle délky. Krátkodobé ubytování je za cenu 450 Kč na osobu za noc, dlouhodobé, tedy alespoň měsíc, pak s měsíční částkou 4370 Kč na osobu.

Adresa ubytovny je Písecká 187, Strakonice I, 386 01. Stručné instrukce, jak se k nám dostanete jak ze směru od Prahy, tak i Českých Budějovic, najdete na našich stránkách Ubytovna-Strakonice.cz.

Využijte Profi-kancelář a založte si s.r.o. velice rychle

Založení společnosti s ručením omezeným je časově náročný proces, který zahrnuje několik důležitých kroků. V první řadě dojde k uzavření společenské smlouvy formou notářského zápisu, poté se složí základní kapitál (případně jeho část) a zajistí se živnostenské oprávnění. Dále se společnost zapíše do obchodního rejstříku a zaregistruje u finančního úřadu. Nicméně založení firmy svépomocí může zabrat i několik týdnů nebo můžete využít společnosti zakládající s.r.o. na klíč.

Proč právě založení s.r.o. na klíč?

Ve své podstatě se jedná o nejlevnější variantu, jak se domoci plnohodnotné společnosti psané na vaše jméno. Založení s.r.o. odpovídá požadavkům zákazníka. Čistá historie, předdefinované živnosti, práce, struktura a další věci. Do deseti dní obdržíte tři důležité listiny a jste právoplatný majitel či majitelka nové s.r.o.

  • Živnostenský list
  • Výpis z obchodního rejstříku
  • Osvědčení o registraci na finančním úřadu

Šetřete čas a peníze

Přenechte založení s.r.o. skutečným odborníkům a vyvarujte se určitým nepříjemnostem a chybám při realizaci svépomocí. Využijte předkládaných garancí firmy Profi-kancelář s.r.o. a především jejích dlouhodobých zkušeností. Zakládání nových společností nebylo nikdy tak snadné, jako dnes, což si ověříte sami na vlastní kůži.