Přihlášení / Registrace
Rubriky
Archiv

Archive for Listopad 2016

Chytrý dopravce

Chytrý dopravce je název e-shopu, který je určen zejména pro provozovatele nákladních automobilů, stavebních, zemědělských a lesnických strojů.

 

Nákupem prostřednictvím tohoto internetového obchodu odpadají zákazníkům starosti s výběrem dodavatele a proces vyjednávání cenových a logistických podmínek. E-shop Chytrý dopravce je napojen na skladové zásoby jednotlivých výrobců, a tak má každý zákazník dokonalý přehled o stavu zboží na skladech. Cenová nabídka zboží je srovnatelná s cenami, za které nakupují velké firmy dosahující velkých objemů nákupu. Další výhodou pro zákazníky je to, že mohou různé druhy zboží objednat u jednoho dodavatele. Zboží je samozřejmě dodáváno na fakturu včetně nákupu v režimu náhradního plnění.

Nákupní proces v e-shopu Chytrý dopravce je stejný, jako jsou zákaznici zvyklý v ostatních internetových obchodech. Pracovníci obchodu se starají o vyřízení objednávky, následnou komunikaci i vyřízení případné reklamace. Rozdíl spočívá pouze ve způsobu doručení. Zboží je k zákazníkovi doručováno dopravou e-shopu přímo ze skladu výrobce. Tím se výrazně snižují náklady na převoz zboží do skladu e-shopu i náklady na provoz takového skladu.

E-shop Chytrý dopravce provozuje společnost TruckAlliance. Díky významné nákupní síle společnosti TruckAlliance mohou jejím prostřednictvím a prostřednictvím e-schopu Chytrý dopravce za výhodné ceny nakupovat i malé a střední firmy.

http://www.chytrydopravce.cz/

http://www.chytrydopravce.cz/o-firme_p2.html

Ekonservis pomáhá snižovat následky škod v dopravě

Všichni dopravci a speditéři zboží by si měli uvědomit, že každá přeprava přináší řadu rizik a kdykoli mohou nastat neočekávané problémy. Základem je kvalitní pojištění.

 

Základní pojištění českých pojišťoven nekryje veškerá rizika spojená s přepravou zboží. Pojistná ochrana zahraničních pojišťoven je nesrovnatelně širší. Tyto smlouvy zahrnují rizika jako například zpronevěru, pojištění inventurních rozdílů, hrubou nedbalost a úmysl. Produkty zahraničních pojišťoven v Čechách nabízí společnost EKONSERVIS – CZ s.r.o.  Standardní rozsah pojištění je s nulovou spoluúčastí.

Od zahraničních pojišťoven má Ekonservis CZ zplnomocnění škody samostatně likvidovat. Proces likvidace od Ekonservis CZ znamená kompletní vyřízení pojistné události, počínaje komunikací s poškozeným, obstaráním si podkladů například od policie, znaleckých posudků a končí výplatou.

Společnost Ekonservis CZ nabízí ke zmírnění škod v dopravě další službu.

Po proplacení škody aktivně postupuje ve zmírnění následků škody. Jednou s možností je prodej poškozeného zboží potencionálním kupcům.

Řada poškozených odmítá spolupracovat a požadují uhradit škodu v plné hodnotě zboží, i když je zboží poškozeno jen částečně. Často se jedná o drobné oděrky, ale máme zkušenost i se škodami, kdy poškozena byla jen část zásilky a zákazník ji nechtěl přebírat a požadoval proplatit zásilku celou.

Máme zkušenosti s prodejem všech druhů zboží, potravinami jako jsou ryby, maso počínaje, tak elektronikou či kancelářskými potřebami konče.

Díky tomu jsme schopni snížit, či dokonce úplně vymazat škodu našeho partnera a není třeba v případě nepříznivého škodního průběhu, navyšovat pojistné na další rok,

Podrobné informace o možnostech pojištění dopravců a speditérů získáte od pracovníků společnosti EKONSERVIS – CZ s.r.o. Informace o právě nabízeném zboží, které bylo částečně poškozeno při škodní události, ale je plně funkční, najdete na webových stránkách společnosti. Sami se přesvědčte, že je nabízeno zboží za opravdu zajímavé ceny.

http://www.ekonservis.cz/prodavame

http://www.ekonservis.cz/clanky

http://www.ekonservis.cz/clanky/ekonservis-pomaha-snizovat-nasledky-skod-v-doprave

Vánoční firemní večírek

Z pohledu zaměstnavatelů a majitelů firem by měl být firemní večírek jedinečnou příležitostí jak upevnit loajalitu svých zaměstnanců. Večírek je účinným prostředkem, jak poděkovat zaměstnancům za předchozí období a jak je motivovat k další práci.

 

Firemní večírek je vždy levnější a většinou účinnější než rozdání odměn nebo třináctých platů. U většiny zaměstnanců navíc navozuje pocit závaznosti.

Účast na večírku by neměla být povinná. Ne všichni lidé jsou zrovna společenští, někdo může řešit osobní problémy či zrovna nesežene hlídání k malým dětem. Pokud je účast povinná, můžou zaměstnanci získat pocit podřízenosti.

Vánoční večírek by neměl být teambuildingem. Účelem večírku není posuzování schopností vedoucích pracovníků ani podrobná prezentace dosažených či nesplněných cílů. Vánoční večírek by měl mít uvolněnou atmosféru. Samozřejmostí je krátké poděkování vedení firmy zaměstnancům za jejich celoroční práci, dobré jídlo a příjemný zábavný program a uvolněná zábava.

Zvýšení účinnosti večírku jako loajalizační akce lze dosáhnout tím, že jsou zaměstnanci pozváni i se svými partnery. Firemní večírek je jedinečnou příležitostí, jak zvýšit loajalitu celých rodin zaměstnanců a budovat dobré jméno firmy.

Při pořádání večírku se nevyplatí extrémně šetřit. Pozvat pouze některé zaměstnance je opravdu velice netaktní a s budováním loajality takováto akce nemá nic společného. Nevhodné je také limitovat hosty v konzumaci či určit dobu, po kterou platí zaměstnavatel a od kdy už „jede každý na své triko“.

V případě, že chce zaměstnavatel šetřit, může zvolit levnější zábavný program či vybrat levnější prostory. Než si uříznout ostudu, je lepší sezvat zaměstnance v prostorách firmy a uspořádat jednoduchou oslavu se studeným občerstvením.

Pokud se vedení firmy rozhodne uspořádat pro své zaměstnance vánoční večírek, na který budou všichni vzpomínat a který splní očekávání jak zaměstnanců, tak i managementu, je vhodné svěřit takovouto organizaci profesionální agentuře. Mezi nejzkušenější agentury zajišťující firemní akce a vánoční večírky patří marketingová společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

http://www.aneri.cz/cs/marketing/event-marketing/firemni-akce/firemni-akce-pro-zamestnance

http://www.aneri.cz/cs/aktualne

http://www.aneri.cz/cs/aktualne/vanocni-firemni-vecirek

Ochranná obuv uvex sportsline

Bezpečnostní obuv řady uvex motion sport je módní obuv ve sportovním designu. Tato obuv kombinuje dokonalou ochranu se všemi požadovanými bezpečnostními prvky s designem a výhodami sportovní obuvi.

Uvex motion sport se vyznačuje nízkou hmotností a výjimečnou regulací teploty díky ultra lehké PU podešvi a vyjímatelné uvex 3Dhydroflex foam komfortní vložce bot. Bota obsahuje nekovovou mezipodešev odolnou proti propíchnutí a zvýšenou ochranu klenby z polyuretanu při použití žebříku. Maximální pohodlí zaručuje odstranitelná a komfortní vložka s absorpcí nárazu i měkký polstrovaný límec a jazyk. Důmyslný systém odlehčení snižuje hmotnost obuvi a tím redukuje zatížení těla a ve svém důsledku také riziko úrazu.

Vynikající viditelnost je zaručena prostřednictvím reflexních prvků umístěných na šněrování a na poutku v zadní části boty.

Bezpečnostní obuv uvex podporuje přirozený pohyb lidského těla, snižuje zátěž a maximalizuje komfort. Vývoj probíhá na základě nejmodernějších fyziologických výzkumů a technologií, což zaručuje maximální výkon s kvantifikovatelnými výhodami produktu.

Nejmodernější bezpečnostní pracovní obuv uvex řady uvex motion sport na český trh dodává společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou. UVEX Safety CZ, k.s. je dodavatelem nejen ochranné pracovní obuvi, ale i kompletního sortimentu ochranných pracovních pomůcek špičkové kvality značky uvex na český trh.

http://www.uvex-safety.cz/cz/produkty/ochranna-obuv/vyhody-produktu/

http://www.uvex-safety.cz/cz/produkty/ochranna-obuv/vyhody-produktu/model/469/modelName/uvex-sportsline/

http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/lanky/ochranna-obuv-uvex-sportsline

Postup zateplování domu polystyrenem

V současnosti je nejčastěji používaným materiálem na zateplení domů polystyren. Mezi jeho přednosti patří nízká cena, snadná opracovatelnost a rychlá montáž.

 

Polystyren se používá nejen na zateplení panelových a cihlových bytových domů, ale i na zateplení rodinných domů. Polystyren je vynikající tepelný izolant, který je vzduchotěsný, což brání únikům tepla. Při zateplení polystyrenem je nutné počítat s dostatečným větráním vnitřních prostor, aby v interiéru nedocházelo ke kondenzaci vlhkosti.

Při zateplování se nevyplatí šetřit na tloušťce polystyrenu. Je dobré si uvědomit, že cena polystyrenu je pouze částečným nákladem zateplení. Síla polystyrenu by měla být minimálně 15 – 20 cm.

Samotný proces zateplení sestává z několika navazujících kroků. Nejprve je potřeba očistit stávající povrch domu od nečistot, mastnoty a nepevných částí fasády. Nutné je také odmontovat veškeré doplňky jako jsou větrací mřížky, antény, hromosvod apod. Takto připravený povrch se důkladně penetruje. Samotné montáži polystyrenu ještě předchází upevnění soklových lišt. Desky se lepí pomocí stěrkového tmelu a kotví talířovými hmoždinkami. Rohy fasády se proti následnému poškození zpevňují rohovými lištami s perlinkou.

Na celou plochu fasády se nanese stěrkový tmel, do kterého se vtlačí perlinka. Po dokonalém vyschnutí stěrkové vrstvy je nutné opět celou plochu penetrovat. Penetrace zajistí vyšší přilnavost vrchní omítky a sníží savost pokladu. Ještě před samotným nanesením finální omítky je třeba zatmelit spáry kolem oken a dveří pružným akrylátovým tmelem.

Aby zateplení dokonale plnilo svůj účel a fasáda vydržela dlouhou dobu neporušená, je důležité dodržovat veškeré technologické postupy. Zateplení by měli provádět proškolení řemeslníci. Mezi zkušené a ověřené firmy realizující zateplení rodinných i panelových domů patří společnost Stav Agency s.r.o. z Liberce. Dlouholeté zkušenosti a bohaté reference ze zateplování objektů řadí společnost Stav Agency mezi přední odborníky na zateplování.

http://www.stav-agency.cz/zateplovani

http://www.stav-agency.cz/zateplovani/zateplovani-budov

http://www.stav-agency.cz/clanky/postup-zateplovani-domu-polystyrenem

Háčkování s korálky

V současné době zažívají renesanci různé tvůrčí techniky, které využívají skleněné korálky. Mezi nejoblíbenější patří tvorba háčkovaných ozdob se skleněnými perlemi a různými korálky.

 

Technika háčkování s použitím bižuterních prvků ve svých nejrůznějších podobách a stupních obtížnosti je dostupná všem zájemcům o její zvládnutí. Tvorba háčkovaných šperků a ozdob s využitím korálků nabízí široký prostor pro uplatnění vlastní tvůrčí fantazie a rozsáhlé možnosti kombinací různých druhů, velikostí a barev perlí a perliček.

Mnoho instruktorek ve svých tvořivých kurzech nabízí právě metodu výroby háčkovaných šperků s korálky pro snadnou dostupnost veškerých komponent pro tuto výrobu a širokou škálu druhů a tvarů ozdob, které je možné vyrobit. Neocenitelnou výhodou této techniky je také možnost vyrábět zcela jednoduché šperky i složité a na výrobu náročné produkty. Návrhy a návody, jak jemné a precisní náramky, náhrdelníky a další šperky a ozdoby vyrábět háčkováním lze najít také na internetu. Kdo si tuto techniku oblíbí, má velký prostor pro uplatnění své tvůrčí fantazie a rozsáhlé možnosti kombinací různých druhů, velikostí a barev korálků a perliček.

Potřeby na háčkování má téměř každá žena doma, a pokud ne, lze je nakoupit v kterékoli galanterii. Bižuterní komponenty potřebné na výrobu dodává společnost Beads 4U s.r.o. z Jablonce nad Nisou. Požadované korálky a ostatní bižuterní potřeby lze objednat přímo ve firmě Beads 4U nebo je koupit v některé z mnoha prodejen rozmístěných po celé republice, do kterých společnost Beads 4U bižuterní komponenty dodává.

http://www.beads4u.cz/cz/vzornik-barev/

http://www.beads4u.cz/nabidka-kategorie//?kategorieId=185

http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/hackovani-s-koralky

Smyslná fotografie ve stylu boudoir

Nádherná, něžná a smyslná fotografie, která zachycuje krásu ženu. To je boudoir fotografie. Fotografii tohoto stylu můžete věnovat svému partnerovi, jako dárek ve svatební den nebo manželovi k výročí. Boudoir fotografie také není pouze pro ženy s postavou modelky.

Boudoir fotografický styl

Boudoir v překladu znamená „dámský pokoj“, čímž naznačuje, že se fotí v ložnici, v obývacím pokoji nebo i v kuchyni a především ve spodním prádle, v županu, v noční košilce a podobně. Boudoir je pro Intimní portréty velice vděčný fotografický styl. Nabízí svůdné a slušivé fotografie s luxusním vzhledem v něžné formě a stejně jako glamour oslavuje ženskou krásu a ženskost.

Jaké zvolit oblečení

Ideálními rekvizitami jsou korzety, soupravy spodního prádla, průsvitné halenky, lehký svetřík, podvazkový pás apod. Opomenout nelze ani boty jako například lodičky na vysokém podpatku. Důležité jsou i doplňky, tedy korále, perly, výrazné náušnice nebo náramky.

Služby boudoir focení

V Az-fotoslužby.eu disponujeme rozsáhlou sbírkou rekvizit, vizážisty a stylistkami. Focení vaší boudoir fotografie probíhá v našem ateliéru v Jaroměři. Získáte až 10 upravených fotografií, s cenou od 1200 Kč/hodinu.

Pr-clanky.cz

Definice PR

„PR v praxi jsou umění a sociální věda analyzující trendy a jejich dopady a také poradenské služby managementu firem při provádění naplánovaných programů a aktivit, které poslouží jak zájmům organizace, tak zájmu veřejnosti.“     Mexická deklarace z roku 1978

pnm-banner-300x300_hledame_animovany

Public Relations v praxi

S narůstající konkurencí musí podniky stále více a intenzivněji bojovat o své zákazníky a odlišit své produkty a služby od ostatních. Nejčastěji se tak děje pomocí reklamy, která se snaží změnit nákupní chování spotřebitele tak, aby se rozhodl právě pro určitou značku. V poslední době se však hovoří o tom, že dobu reklamy střídá doba, kdy užívanějším nástrojem k ovlivnění nákupního chování spotřebitele budou public relations. „Novou značku nemůžete uvést na trh pomocí reklamy, protože reklama není důvěryhodná. Můžete ji uvést pouze pomocí public relations, které vám umožní komunikovat vaše sdělení nepřímo pomocí třetí strany, především pomocí médií.“ popisují nové trendy v oblasti komunikace manželé Riesovi. 3 PR zde označují jako důvěryhodné na rozdíl od reklamy, jelikož veřejnost si stále více uvědomuje skutečnost, že reklama je zaplacená a stávají se vůči ní skeptičtí. U PR takový pocit nemají, důležitá pro ně je přítomnost třetí strany, pomocí které se dostává komunikované sdělení k veřejnosti. Každá marketingová kampaň na podporu nové značky by měla začít vytvářením publicity a až poté, co je dosaženo cílů v oblasti PR by se mělo přistoupit k reklamě, která se postará o udržení značky zavedené právě pomocí publicity.

PR články pro Vás připravuje Press-News.cz

Vybíráme vhodný podnikový systém

Lepší informační systémy znamenají lepší fungování firmy. Jak praví obecná definice, informační systém je celek zahrnující lidi, procesy, SW a HW. Proto je z hlediska úspěšného fungování soukromé společnosti či státní organizace klíčové sladění všech čtyř složek informačního systému. Naše Asociace za lepší ICT řešení pomáhá při výběru těch lepších řešení; podporuje sdílení osvědčených postupů jejich ladění i následných inovací. To vše získáte, pokud s námi budete spolupracovat.

Celá řada firem a institucí usiluje o optimalizaci procesů ve firmě, zvyšování produktivity, výkonnosti a vyšší míru automatizace nejrůznějších činností. Proto je užitečné analyzovat podpůrné informační systémy, jejich propojení a inovace v duchu probíhající digitální transformace.

Příklady známých a používaných podnikových systémů jsou:

  • ABRA G3

  • Altus Vario

  • BYZNYS ERP

  • DUEL Ježek software

  • Dynamics

  • Dynamics NAV

  • ESO9

  • HELIOS Orange

  • HELIOS Green

  • Infor

  • K2

  • KARAT

  • Oracle ERP

  • Money S5

  • Orsoft

  • POHODA

  • PREMIER

  • QI

  • SAP

  • Vema

Více bližších informací, zkušenosti a recenze systému POHODA a najdete na webu Asociace.

Publikování PR článků na zpravodajském webu

Je nespočet webových stránek, které jsou zaměřeny jen na jedno konkrétní téma, popřípadě se doslova hemží bulvárem. Pak jsou ale také webovky, které přináší aktuální témata z mnoha různých odvětví, takže vás mohou nejen pobavit, vzdělat, poradit co s volným časem, zkrátka stát se pro vás oblíbenými a užitečnými právě proto, že si na nich vyberete vždy přesně to, co vás zrovna zajímá. Klidně každý den, něco úplně nového na stejné adrese.

Press News Media 300x300

Aktualitycz. přináší nejen zajímavé články, ale také rady a náhledy do každodenních situací ve kterých se může ocitnout každý a někdy i ze dne na den. Jistě přijde vhod pomoc formou informací, které získáte ať už třeba proto, že jste na úřadu práce, potřebujete půjčku, zajímáte se sport, který by vás bavil, chystáte se na exotickou dovolenou atd. Zkušenosti a vhledy ostatních, ať už odborníků, nebo lidí, kteří se s danou situací již sami setkali, vám budou pomocníkem i inspirací.

Publikování PR článků

Pokud byste také vy rádi publikovali své vlastní články, pak je tu jedinečná možnost. A jak již bylo psáno, témat není nikdy dost, nemusíte jimi být ani limitováni. Záleží jen na Vás, s čím se chcete podělit, jaký názor nebo téma je pro vás právě teď číslem jedna. Jestli máte co sdělit, proč nevyužít šance ukázat vaše postřehy na stránkách, které jsou hojně navštěvovány a máte tak obrovskou šanci, že právě vaše články na nich neuvíznou nepřečtené, protože by si jich snad nikdo nevšiml.
Aktualitycz.cz
Témata, o kterých si lidé budou číst, by měla být pestrá, protože i sám život je často takový. Zajímáte se o politiku, ale po přečtení článků na toto téma, potřebujete trochu oddychu. Pak jste na aktualitycz.cz Anaprosto správně. Zde se od vážnějších informací můžete rychle přesunout k něčemu odlehčenému. I odpočívat se musí umět a nezáleží na tom, zda vás ke správnému relaxu inspiruje tip na dobrou knihu, nový recept, nebo třeba článek o hraní kulečníku. Najít se cestu k tomu, co vás zajímá někdy nebývá lehké, aktuality.cz vám však mohou leccos usnadnit.

Redakce Press-Media

Doporučuje další zajímavé články na mediích

Press-Media.cz

Centrum-Zprávy.cz

Press-News.cz

Nejlepší dětské kočárky pro vaše miminko

Společnost Patron Bohemia a.s. působí na našem trhu od roku 1995. Vizí zakladatelů bylo navázat na tradici výroby kočárků na Mělnicku. V roce 2000 uvedla na trh celou kolekci kočárků. V současné době je firma Patron Bohemia a.s. největším českým výrobcem kočárků. Moderní design kočárků, kvalita zpracování a moderní design jsou velkou přidanou hodnotou oproti konkurenci. O kvalitě produkce svědčí mimo jiné certifikace ISO 9001:2000, kterou společnost získala již v roce 2007.

Kočárky Patron jsou cíleny na děti od novorozenců po mladší předškolní věk. V sortimentu společnosti Patron jsou zastoupeny také zdravotní kočárky pro děti s handicapem i kočárky pro dvojčata. Kočárky lze dovybavit originálním příslušenstvím pro provoz v zimě i v létě.

Hluboké kočárky

Těm nejmenším jsou určeny klasické hluboké kočárky s odolným podvozkem TYPO. Podvozky TYPO jsou vybaveny rozhraním clip-A-go. Jsou to klasické čtyřkolové podvozky s nafukovacími koly. Kočárky tak snadno projedou i horším terénem. Drátěný koš je dostatečně velký, aby uvezl nezbytné vybavení na výlety i menší nákup. Korby, hluboká lůžka, jsou lehké a velmi prostorné. Miminka tak v kočárku mají bezkonkurenční prostor. Lůžka jsou vybavena pratelným potahem a stříškou s letní úpravou. Při použití zimního doplňku je zaručeno ideální vnitřní mikroklima. Samozřejmostí jsou bezpečnostní reflexní prvky. Díky nim je kočárek dobře rozeznatelný za šera a po nasvícení i za úplné tmy.

Sportovní kočárky

Kočárek Patron lze používat až do tří let věku dítěte. U řady produktů Patron postačí vyjmout korbu a nahradit ji sportovní sedačkou. Odnímatelné sedačky jsou stejně jako korby opatřeny pratelným potahem. Bezpečnost dítěte zajistí nastavitelná hrazdička s mezinožním pásem, 5 bodový fixační pás s ramenními výstelkami a reflexní prvky. Po dokoupení adaptérů lze na podvozku převážet autosedačky.

Golfové hole

Pro rychlou přepravu dětí jsou určeny golfové kočárky, golfové hole. Jejich předností je odlehčená hliníková konstrukce, která umožňuje snadné rozložení a složení. Bezpečnost je zajištěna 5 bodovým fixačním pásem. Ke golfovým holím lze dokoupit sadu příslušenství, která obsahuje stříšku, hrazdičku, košík a prodlouženou přepravní pojistku.

Ke kočárkům Patron lze dokoupit příslušenství pro letní i zimní provoz. Letní sety obsahují sluneční clony, slunečníky a lehké přikrývky. Pro zimní provoz jsou určeny fusaky, pro procházky v dešti lze využít pláštěnky a deštníky, které se snadno připevní ke kočárku. Bezpečnost za snížené viditelnosti zajistí jak barevné reflexní prvky, tak přídavná LED světla v červené a bílé barvě. Ta se připevňují na rám kočárku nebo brašny a umožňují nastavit režim svícení nebo blikání.

Webové řešení s marketingem – Expenio group

Máte nápad nebo již rozjetý byznys, ale „online“ pokulháváte?  Pomůžeme Vám odstranit překážky pro Váš růst. V Expenio group s.r.o. jsme realizovali mnoho různých webových řešení, jako například webové portály, e-shop řešení nebo sofistikované aplikace.

Responzivní web

Doba jde kupředu a mobilní telefony hrají čím dál tím větší roli v kontaktu se zákazníkem nebo obchodním partnerem. Responzivní web znamená, že se správně zobrazuje na počítačích, tabletech i mobilních telefonech. Bez responzivního webu hrozí, že přijdete o potenciální zákazníky jen proto, že se jim správně nezobrazí vaše webová stránka. Nezáleží, jak dobrý produkt nebo službu nabízíte, a přece stačí tak málo, aby Vám zákazník řekl ne. Pod naší taktovkou bude váš web čistý, přehledný a zákazníci se na něj budou rádi vracet.

Grafické a programátorské práce

Chcete vlastní e-shop, CRM, CMS nebo jinou aplikaci ale nechcete Open Source? Řešíme aplikace na míru, od projektového sestavení až po realizaci. Oproti alternativám, které naleznete zdarma, u nás získáte přesně to, po čem toužíte. Navrhneme Vám každičký detail, který budete ve své aplikaci potřebovat a nebudete muset dělat žádné kompromisy. Nejen, že Vám zpracujeme aplikaci na míru, ale navrhneme kompletní korporátní identitu, nebo jednotlivé grafické prvky, které budou prodávat.

Výkonnostní marketing, sociální sítě

Mít perfektní webové stránky nestačí. Nyní na ně musíte dovést své zákazníky, případně s nimi komunikovat. Výkonnostní marketing umožní měřitelné vynaložení nákladů na přivedení zákazníků, kteří u Vás nakoupí nebo využijí Vašich služeb. Sociální sítě jsou fenoménem dnešní doby a v budoucnu jejich role ještě vzroste. Nenechte si ujet vlak a zvolte s námi strategii, která Váš byznys podpoří.

V Expenio group rádi pomáháme firmám či jednotlivcům v jejich růstu za jejich sny. Pomůžeme i Vám.

Dovolená karavanem nabízí nezapomenutelné zážitky!

Přemýšlíte kam letos vyrazit na dovolenou? Zažijte dobrodružství a vyrazte rovnou s karavanem. Vydat se na cesty s obytným vozem má hned několik výhod a všechny jistě stojí za to. Jestliže jste si letos v létě nedopřáli ani pár dní odpočinku, který si bezesporu zasloužíte, není nad čím váhat – hoďte batoh na záda a vyrazte na cesty, o jejichž cílech rozhodujete vy. Karavan si můžete pohodlně půjčit, stačí když budete hledat půjčovna karavanů.

Maximum pro vaše pohodlí
Jen si to představte – ráno si zabalíte vše potřebné, a aniž byste se museli se všemi kufry tahat na nádraží či na letiště, pohodlně je uložíte do karavanu a vaše dobrodružství může začít. Ve vašem cíli na vás nebude čekat hotel plný turistů, ukřičených dětí a personálu, který nebude vědět kam dřív skočit. Půjčovna karavanů vám nabídne takový obytný vůz, který vám pro vaše cesty nabídne maximum pohodlí.

Jste páni svých cest!
Při cestování karavanem můžete být každý den na jiném místě, poznávat nová zákoutí a zažívat nezapomenutelná dobrodružství. Půjčovna obytných vozů vám karavan zapůjčí na tolik dní, kolik si budete přát a vy se tak můžete vydat na cestu po krásách naší země. Navíc při cestování obytným vozem budete mít maximum soukromí – cestovat v něm budete jen vy, vaše rodina či přátelé.

Bezpečí pro děti
Chtěli jste vyrazit na dovolenou i s dětmi, ale strachujete se o jejich bezpečí? Pronájem karavanu všechny obavy hravě vyřeší! V obytném voze zažijí nespočet krásných chvilek, které prožijete společně s nimi. Karavan nabízí bezpečí nejen během cest, ale například i během nocování v karavanu, kdy se vám dovnitř přes zámek nikdo nevítaný nedostane.

Užijte si dovolenou plnou nezapomenutelných zážitků, maximálního komfortu a jedinečnosti – to vše zažijete jedině při cestování s obytným vozem, se kterým můžete vyrazit kamkoli si zamanete!

Nejlepší články o založení firmy (s.r.o.)

Internet je plný nejrůznějších webových stránek a blogů rozebírající různorodé oblasti. Jedou z nich je podnikání a také velmi blízká tématika – založení nové společnosti. Můžete si například přečíst řadu zaručených návodů a postupů jak si založit novou firmu vlastními silami. V tomto článku přinášíme tipy na články rozebírající postupy profesionálních společností zabývající se zakládáním firem.

Profesionální poradenství při založení s.r.o.

Například se můžete dočíst, že pokud využijete profesionálního poradenství, které nabízí prověřená společnost, můžete si nechat poradit například v otázkách výběru konkrétních živností, vhodné formy stanov s.r.o. či a.s., přípravy k notářskému zápisu, koncepce daňové optimalizace a dalších souvisejících oblastech při založení s.r.o. Specialisté, kteří se dobře vyznají ve všech těchto oblastech obchodního práva, vám vysvětlí a poradí ten nejlepší postup, jak rychle a bez velkých komplikací dosáhnout výsledku. Osobní kontakt a přístup je tu samozřejmostí. Dále se dozvíte, že vám bude zajištěn kompletní servis od počátku až do konce. Po osobní konzultaci a na základě vaší plné moci připraví všechny potřebné dokumenty, notářský zápis – u toho jediného musíte být osobně, živnostenské oprávnění, registraci na obchodním rejstříku i registraci na finančním úřadě.

Čtěte více v článcích o založení s.r.o.:

Tyto zmíněné články se primárně zabývají úkony potřebným k založení nové společnosti s ručením omezeným.

E-zena.cz

Dávno jsou pryč doby, kdy museli zaměstnanci pro své oblíbené ranní kafe do vzdálené kavárny. Řešením je office coffee, tedy automaty instalované do kanceláří. Do poradních místností či kuchyňky malých a středních firem je možné umístit malé automaty na kávu, které v pár minutách připraví presso, latté, capuccino a další pochoutky. Ranní vstávání do práce bude vaše zaměstnance bavit.

pnm-banner-300x300e-zena.cz vybírá office coffee

Rozhodli jste se svým zaměstnancům dopřát tento benefit a umístit jim do kanceláří office coffee kávovar? Pak můžete vybrat s ovládáním jedním tlačítkem. Počítejte s vyššími provozními výdaji a je potřeba nakupovat konkrétní typ kapslí. Zvažte jakou kávu vy a vaši zaměstnanci či klienti preferujete a podle toho si vyberte i přístroj. Chcete-li kvalitní espresso, musíte mít přístroj s tlakem alespoň 9 barů. Podle typu přístroje pak vybírejte také kapsle. Můžete zvolit kapsle s arabicou či robustou, na přípravu pressa, latté nebo horké čokolády a capuccina. Některé automaty vám umožní připravit i chutný čaj.

Kávovar pro vaše office coffee

Oblíbené jsou pákové i tlačítkové kávovary, které během pár minut a snadnou obsluhou připraví chutné nápoje. Řešením jsou také automaty na kávu různých velikostí a rozličnou nabídkou druhů káv, které lze umístit všude tam, kde není k dispozici kuchyňka nebo jde o veřejné místo. Jsou vhodné nejen jako office coffee, kdy si můžete nechat připravit kávu do svého oblíbeného hrnku, ale ocení je také vaši klienti při čekání, než se dostanou na řadu. Office coffee je benefitem a ne výsadou a tak zvažte, zda se vám pořízení automatu na kávu vyplatí. Díky jeho umístění v kancelářích budou zaměstnanci včas na svých místech, můžete pohostit zákazníky nebo si sami při náročném dni dopřát dobrou kávu.

Specialisté na kávu – Nápojová ambulance

www.izpravy.com