Přihlášení / Registrace
Rubriky
Archiv

Archive for Září 2020

Posoudíme váš web z pohledu zákazníka

Kvalitní webová prezentace je základní forma propagace firmy a nabízených produktů či služeb. Je váš web opravdu pro vaše potenciální klienty přehledný a srozumitelný?

 

Svůj web jste tvořili v dobrá víře co nejlépe. Snažili jste se poskytnout maximum informací, a protože jej dokonale znáte, je pro vás srozumitelný. Víte, jak váš web funguje a bez problémů ihned najdete informace, které hledáte. Jste si jisti, že vaši zákazníci sdílí váš názor a ve vaší prezentaci se bez problémů orientují a najdou zde informace, které hledají?

Nezávislým okem a pohledem potenciálního zákazníka, který poprvé navštíví váš web, zhodnotíme  srozumitelnost, přehlednost a přesvědčivost vašich webových stránek. Posoudíme grafické zpracování, obsah poskytovaných informací i SEO vašeho webu.

Téměř každá firma trpí profesní slepotou. Nebraňte se názoru nezávislého pozorovatele.

Naše společnost ANERI s.r.o. z Liberce se v oblasti marketingu a propagace pohybuje už déle než 25 let. Za dobu naší činnosti jsme spolupracovali s mnoha různými firmami a naše rady a doporučení vychází zejména z osobních zkušeností.

https://www.aneri.cz/sluzby/firemni-poradna/

https://www.aneri.cz/sluzby/marketingova-strategie/

https://www.aneri.cz/2020/09/21/posoudime-vas-web-z-pohledu-zakaznika/

Časté chyby při zateplování fasády

Češi jsou národem kutilů a mnozí se nebojí pustit do zateplení svého domu svépomocí. Nedostatek znalostí a zkušeností může být ale příčinou chyb při realizaci zateplení a následných problémů.

 

Touto cestou zkusíme upozornit na nejčastější chyby, kterých se dopouští nezkušení řemeslníci. První chybou ještě před samotnou realizací zateplení je špatné posouzení stavby. Jedná se zejména o vlhkost zdiva, které se chybným zateplením může ještě zhoršit, nebo nesoudržnost a nerovnost podkladu pod zateplení.

Dalším problémem jsou špatně osazená okna, která nejsou osazena rovnoběžně s vnějším zdivem nebo nemají dostatečně obnažený rám, který umožňuje správné zateplení ostění. Důležité je také správné oplechování.

Mezi nejčastější chyby patří volba špatných hmoždinek, jejich chybná montáž či vyplnění spár mezi izolačními deskami lepidlem, které způsobuje vznik tepelných mostů a následnou kondenzaci vodních par. Velmi složité je bez zkušeností natáhnout finální omítku. Na fasádě se objeví různé fleky a mapy, které sice nemají vliv na funkci, ale z estetického hlediska způsobují nepřijatelný vzhled.

Pokud ani vy nechcete v budoucnu řešit následky chybného zateplení a následné problémy, vyvarujte se uvedených chyb nebo nás kontaktujte. Naše společnost Stav Agency s.r.o. z Liberce má se zateplováním bohaté zkušenosti. Rádi vám poradíme, případně provedeme kompletní realizaci zateplení na klíč.

http://www.stav-agency.cz/scsdc/

http://www.stav-agency.cz/scsdc/zateplovani-domu/

http://www.stav-agency.cz/2020/09/21/caste-chyby-pri-zateplovani-fasady/

Nový rozměr ochrany nohou

Mnoho lidí nemůže nosit standardní bezpečnostní obuv kvůli problémům s chodidly a často potřebují drahé výrobky přímo na míru. Společnost uvex přišla s řešením – ochranná pracovní obuv uvex motion 3XL je spojovací článek mezi standardní ochrannou obuví a obuví vyrobenou na zakázku.

 

Boty uvex motion 3XL příkladně splňují všechny požadavky na bezpečnost a komfort nošení svým profesionálním a praktickým řešením. Zdravotně znevýhodněným lidem je tak usnadněno začlenění do své každodenní práce efektivně i z hlediska nákladů.

Bezpečnostní obuv uvex motion 3XL je vhodná i pro alergiky na chrom, protože je vyrobena ze syntetických materiálů a její variabilní PU podešev je individuálně přizpůsobitelná s nejrůznějšími způsoby úpravy obuvi. Tato obuv má dostatek místa pro přizpůsobitelnou stélku pro diabetiky a je vhodná i pro ortopedické obvazy a vložky uvex medicare.

Komfortních vlastností zabraňujícím otlakům je dosaženo díky téměř bezešvé horní konstrukci obuvi vyrobené z vysoce kvalitního mikrovlákna. Manžety jsou ukončené měkkým polstrováním a polstrovaný je také prachový jazyk. Samozřejmostí je individuálně přizpůsobitelná antistatická stélka.

Bezpečnostní obuv uvex motion 3XL má třídu ochrany S3 s velmi dobrou odolností proti uklouznutí (SRC) a splňuje požadavky ESD se svodovým odporem pod 35 megaohmů. Nekovová tužinka nové generace uvex xenova® má anatomický tvar, dobrou stabilitu v boční části a je bez tepelné vodivosti.

Společnost uvex si uvědomuje, že maximální pohodlí a minimální omezení při používání ochranných pracovních pomůcek je jedním ze základních předpokladů k jejich soustavnému používání.

Kompletní sortiment osobních ochranných pracovních pomůcek značky uvex na český trh dodává společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou.

https://www.uvex-safety.cz/cs/produkty/ochranna-obuv/?f=1725

https://www.uvex-safety.cz/cs/produkty/ochranna-obuv/

https://www.uvex-safety.cz/cs/media/clanky/novy-rozmer-ochrany-nohou/

Uvex: Ochranné prostředky pro všechny situace

I přes pokročilý systém zdravotnictví lze oprávněně argumentovat, že není v ničím zájmu zanedbávat prevenci a ochranu při potenciálně nebezpečných aktivitách, ať už pracovních (při svařování, na montážní lince) nebo volnočasových (na sjezdovce, případně při jízdě na koni).

Uvex se soustředí na oba zmíněné světy. Je dokonce partnerem mezinárodního sportu a jako takový podporuje více než tisíc vrcholových sportovců ochrannými přilbami a brýlemi.

Ochranné přilby a brýle

Ochranná přilba je pro spoustu manuálních prací nezbytná život ochraňující pomůcka a správný design přilby zásadně ovlivňuje jak pohodlí při nošení, tak efektivitu. Přilby uvex pheos mají v tomto směru tři funkce, a to ochranu hlavy, sluchu a zraku – pomocí obličejového štítu, který se snadno spojí pomocí magnetického systému. I přes tyto dva komponenty je hmotnost rozložena rovnoměrně po celé hlavě. Ergonomický design navíc umožňuje pohodlné dlouhodobé nošení.

Ne vždy dává smysl obličejový štít a pro takové případy jsou zde ochranné brýle. Kromě většího komfortu nabízí například ochranu proti UV záření, antireflexní povrchovou úpravu, nebo také tónování zorníků pro práci v lese.

Ochrana sluchu

Hluk může být nejen nepříjemný, ale až zdraví ohrožující. Jak se proti němu chránit? Na výběr jsou třeba jednorázové a opakovaně použitelné ušní zátky, které se přizpůsobí uchu a výrazně sníží tlak na ušní kanálek.

Další možností jsou ochranné mušle, které lze pomocí adaptéru umístit na mnoho pracovních průmyslových ochranných přileb, které často doplňuje ještě ochranný štít.

Ochranné a pracovní oděvy

Jednotlivé ochranné prvky doplňují nezbytné pracovní oděvy, které jsou jak funkční, tak stylové a doplňují ochranné oděvy. Kromě běžných znovupoužitelných oděvů lze zmínit také jednorázové ochranné kombinézy sloužící jako ochrana při manipulaci s chemikáliemi, případně oděvy s povrchovou úpravou proti odletujícím jiskrám.

Ochranné rukavice a obuv

Ruce jsou v častém kontaktu s potenciálním zdrojem nebezpečí. Úlohou ochranných rukavic je chránit před mechanickými riziky, při manipulaci s chemikáliemi, nebo také ochrana proti proříznutí.

Výše zmiňované doplňuje ochrana nohou vhodnou obuví. Například pro logistiku, řemesla a lehký průmysl obuv splňující atributy jako je lehkost, štíhlost a pružnost.

Rekvalifikační kurzy: Neváhejte změnit svou kariéru!

Existuje spoustu důvodů, proč lidé mění svou práci. Život je příliš krátký na to, abyste ztráceli čas tím, že budete dělat něco, co vás vyloženě nebaví. Proto neváhejte změnit svou kariéru. V dnešní nejisté době jsou velkým pomocníkem rekvalifikační kurzy.

 

Objevte svůj talent a skrytý potenciál

 

Zjistili jste že máte předpoklady či vlohy spíše v jiném směru, než se nyní pohybujete? Jestliže jste dostali výpověď z práce z důvodu koronavirové krize, anebo je vaše současné místo v ohrožení, popřemýšlejte jak se z této slepé uličky dostanete ven. Někoho baví kreativní marketingové činnosti, jiného fascinuje svět čísel a zajímá se o oblast účetnictví. Rekvalifikační kurzy jsou skvělou možností při změně oboru.

 

V České republice je široká nabídka akreditovaných rekvalifikačních kurzů. Sami si můžete vybrat, který z nich vám může pomoci splnit sny, být spokojenější v životě i práci.

 

Podle čeho vybírat rekvalifikační kurzy?

 

Ne každý tuší, co si má pod pojmem rekvalifikační kurz představit. V podstatě se jedná o získání nové kvalifikace či o prohloubení stávajících znalostí. Právě účetní si často díky rekvalifikaci doplňují informace o současné novinky a aktuality. Obor účetnictví je známý pro pravidelné změny, a to díky častým úpravám zákonů. Kdo se chce živit jako profesionální účetní, musí být neustále v obraze. Jinak to nejde.

 

Ale rekvalifikační kurzy nejsou jenom o účetnictví. Vybírat můžete z nejrůznějších oborů, jako jsou marketing, daně, mzdové účetnictví, personalistika, ale třeba i masérství a holičství. Rekvalifikovat se můžete na cokoliv, záleží kde žijete a jaké uplatnění práce vaše bydliště má.

 

Rekvalifikační kurz zdarma? Ano!

 

Jestliže jste zaměstnaní, můžete absolvovat rekvalifikační kurz tak, aby se o tom současný zaměstnavatel nedozvěděl. Musíte si jej však zaplatit sami v plné výši. Naopak, jste-li v evidenci na úřadě práce, ten vám jej po kladném posouzení vaší žádosti proplatí v celkové hodnotě. Můžete si vybrat z nabídky úřadu práce nebo jít po vlastní ose.

Hřejivé mikroplyšové produkty pro zimní období

Zimní období je mnohdy spojováno s depresí, nebo únavou, přesto nabídne světlé chvilky jako například procházku v zasněžené přírodě, ale také odpočinek v hřejivém povlečení. Mikroplyšové povlečení je zrovna jedním z vhodných materiálu na zimu.

Proč zvolit mikroplyš?

Mikroplyš není přímo název materiálu, vystihuje však podobu výrobku. Obecně jde o jemnou, hřejivou chlupatinu, podobnou plyšovým hračkám. S mikroplyšem se pojí také mikroflanel, který je znatelně jemnější než mykroplyšové povlečení, včetně větší hustoty chloupků, díky čemuž i víc hřeje.

Oblíbenost umělých materiálů jako je mikroplyš je na vzestupu, a to díky praktickým vlastnostem, mezi které patří snadná údržba nebo hřejivost. Údržba mikroplyše je snadná. Tento materiál se pere na nižší teploty, rychle schne a nemusí se žehlit. Odpadne vám tak spousta starostí.

Prostěradlo, deka i polštářek

Z mikroplyše se vyrábí různé druhy produktů, například mikroplyšové župany, deky, povlečení, prostěradla, nebo také polštářky.

Mikroplyšové prostěradlo je možné zakoupit hned v několika barevných variacích i velikostech od klasického jednolůžka 90 x 200 cm až po velké prostěradlo o rozměrech 200 x 220 cm.

Dalším užitečným doplňkem může být mikroplyšová deka, kterou lze využít jako přehoz na postel, nebo na občasné přikrytí u televize právě v zimních měsících.

V neposlední řadě lze zmínit mikroplyšový polštářek jako roztomilý doplněk do obývacího pokoje, navíc velmi příjemný na dotek.

Rozmanitost designu

I přesto, že mikroplyš připomíná kožíšky plyšových hraček, výběr designů není nijak limitovaný. Rozsah vzorů i barev je vcelku široký a lze si vybrat jak jednobarevné povlečení, tak živoucí vzory a nejrůznější imitace, například zvířat.

Kde mikroplyšové produkty pořídit? Koukněte na ceskeluzkoviny.cz.

ANERI – Komplexní marketingové služby a poradenství

Kdybych měl v kapse poslední dolar, utratil bych ho za reklamu, zní oblíbený citát od Henryho Forda. A není divu, bez marketingu, ať už ho vnímáte v jakékoliv podobě, neuspěje i sebelepší produkt. Nejde jen o začínající firmy. Etablovaným firmám správný marketing pomáhá zvyšovat tržby a zisky.

V ANERI nabízíme komplexní služby v oblasti marketingového poradenství, marketingových služeb, externího marketingu a další.

Marketingová strategie

Součástí obchodního plánu by měla mít marketingová strategie, která je funkční a založená na vytvoření jedinečné pozice na trhu. V ANERI pomáháme s vypracováním komplexního marketingového plánu a prodejní strategie společnosti na míru. Strategické kroky se pak dělí po čtvrtletních intervalech a výstupem je přehledný plán marketingových aktivit zahrnující rozpočet, odpovědnost, kanály a časové období.

Průzkum konkurence a zákazníků

Součástí kvalitního marketingového plánu je průzkum trhu, konkurence a potenciálních zákazníků. Tyto znalosti pomohou určit vhodnou marketingovou strategii. Zaměřujeme se jak na B2B (firemní zákazníci), tak B2C (spotřebitelé), průzkum spokojenosti zaměstnanců a klientů, a především průzkum Vašich potenciálních zákazníků či konkurence v oboru a kraji, který si vyberete.

Správa sociálních sítí

Přítomnost na sociálních sítích je v současné době pro většinu firem nezbytnost. Jedna věc je však mít vytvořený profil a druhá aktivně jej spravovat. V ANERI pomáháme podnikatelům, kterým nezbývá čas efektivně spravovat sociální sítě, včetně využívání cílené reklamy. Soustředíme se na smysluplnou komunikaci s fanoušky a zákazníky, budování povědomí a hledání správných potenciálních klientů pomocí cílené reklamy.

GDPR na míru

Marketing se silně dotýká také ochrany osobních dat a GDPR problematiky. V ANERI nabízíme zkušenosti a praktické dovednosti při poskytování konzultací a poradenských služeb spojených s touto problematikou. Každá firma má jiné potřeby a je tak potřeba jiné GDPR řešení.

V čem dalším vám můžeme pomoct a jaké další služby nabízíme najdete na aneri.cz.

Cílený marketing je efektivnější

Každý majitel firmy si přeje, aby se jeho výrobky a služby prodávaly co nejlépe. Jak zefektivnit marketing? Řešením je cílený marketing.

Základem cíleného marketingu je rozdělení potenciálních zákazníků do jednotlivých skupin podle jejich potřeb, nákupního chování a preferencí. Základem pro úspěšný cílený marketing je dokonalá znalost zákazníků – jejich potřeby, preference, způsob nakupování, způsob komunikace apod.

Při dokonalém poznání zákazníků je možné marketing uzpůsobit tak, aby byl co nejefektivnější.

Podle toho, na kolik cílových skupin se firma zaměřuje, rozlišujeme marketing koncentrovaný nebo diferencovaný. Při koncentrovaném marketingu se firma zaměřuje na jednu skupinu (segment) nebo na několik skupin a jejich potřebám přizpůsobuje marketingový mix. Jestliže firma přizpůsobuje marketingové nástroje každé své důležité cílové skupině, jedná se o marketing diferencovaný.

Je důležité si uvědomit, že samotný marketing nevytváří zisk, ale díky kvalitnímu marketingu lze zisk výrazně zvýšit. Určitě se vyplatí příprava kvalitního marketingového plánu s cíleným zaměřením.

Jestliže sestavuje marketingový plán pracovník, který nemá potřebné marketingové znalosti a zkušenosti, měl by se určitě poradit u odborníků. Mezi zkušené marketingové společnosti s mnohaletými zkušenostmi nabízející marketingové poradenství patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

https://www.aneri.cz/sluzby/firemni-poradna/

https://www.aneri.cz/sluzby/marketingova-strategie/

Jak uniká teplo okny?

Je obecně známo, že okna patří k nejslabším článkům tepelných izolací domů. Je nutné si uvědomit, že okny uniká teplo různými způsoby.

Teplo okny uniká přímo přes sklo jako přes ostatní konstrukce domu jako jsou stěny, střecha apod. Ke snížení ztrát přes sklo se používá vícenásobné zasklení a mezi skla se používají plyny, které hůře vedou teplo. Další problém úniku tepla jsou kovové distanční rámečky mezi skly. Aby se minimalizovalo riziko vzniku tepelných mostů a tím kondenzace vodních par na okrajích skel, je potřeba zapustit zasklení dostatečně hluboko do rámu okenního křídla.

Únik tepla okenními rámy se minimalizuje u dřevěných oken tak, že se používají masivní profily a u plastových oken se výrobci snaží vyrábět rámy oken s co největším počtem komor.

U moderních oken je díky kvalitnímu těsnění téměř zcela eliminován únik tepla špatným utěsněním oken. Větrat je samozřejmě potřeba, ale nadměrné větrání či soustavné proudění vzduchu mezi okny přináší velké tepelné ztráty. Ideálním řešením u kvalitních oken je minimalizování tepelných ztrát centrálním větráním s rekuperací tepla.

Aby kvalitní okna s minimálním prostupem tepla plnila maximálně svou funkci, musí být správně osazena do stěny, aby nedocházelo k úniku tepla okolo rámů oken.

Při výměně oken není nejlepší hledět pouze na cenu. Určitě se vyplatí, poradit se s odborníky. Zkušení pracovníci společnosti Stav Agency s.r.o. z Liberce poradí s výběrem oken, vysvětlí způsob správného osazení a v případě zájmu provedou kompletní odbornou realizaci.

http://www.stav-agency.cz/scsdc/

http://www.stav-agency.cz/scsdc/zateplovani-domu/

Česká armáda používá brýle uvex

Je pochopitelné, že Česká armáda potřebuje špičkovou výzbroj a výstroj. Nelze se tedy divit, že při výběrovém řízení na straničkové brýle byly vybrány brýle uvex. I vy můžete vyzkoušet, že se jedná o ochranné brýle nadstandardních vlastností.

Brýle uvex jsou módní ochranné brýle s inovativními vlastnostmi. Spolehlivá ochrana je dosažena díky tomu, že brýle každému perfektně sedí. Uživatel si může vybrat například brýle s měkkým nastavitelným nosníkem, měkkými konci straniček, které dobře sedí a netlačí nebo variantu pro užší typ obličeje.

Ke klíčovým kompetencím společnosti uvex patří inovativní technologie polakování zorníků. Díky tomu je umožněna výroba vysoce funkčních pracovních ochranných brýlí, které jsou perfektně upraveny podle jejich konkrétní oblasti použití. Kvalita polakování zorníků je totiž pro ochranné brýle naprosto zásadní, protože zamlžené, poškrábané nebo znečištěné zorníky výrazně zvyšují riziko úrazu uživatelů brýlí. Mezi nejčastěji využívaná polakování patří uvex supravision excellence, kde jsou zorníky odolné proti poškrábání a chemikáliím zvenčí a dlouhodobě odolné proti zamlžení zevnitř.

Pro nezaměnitelnou firemní image nabízejí ochranné brýle uvex rozmanité možnosti individuálního designu. Od potištění firemním logem na stranicích až po rámečky ve firemních barvách nebo také náhlavní pásek zdobený vyšíváním případně laserové gravírování přímo na zorníku. S jakoukoli individuální úpravou si brýle uvex zachovávají na 100% svoji funkčnost.

Celé široké spektrum ochranných pracovních brýlí značky uvex dodává na český trh společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou. V nabídce společnosti UVEX Safety CZ, k.s. jsou samozřejmě i ostatní ochranné pracovní pomůcky značky uvex.

https://www.uvex-safety.cz/cs/produkty/ochranne-bryle/

https://www.uvex-safety.cz/cs/produkty/ochranne-bryle/?f=1335

https://www.uvex-safety.cz/cs/media/clanky/ceska-armada-pouziva-bryle-uvex/