Přihlášení / Registrace
Rubriky
Archiv

Archive for Únor 2023

Rukavice u-chem 3500 pro manipulaci s různými chemikáliemi

Rukavice uvex u-chem 3500 jsou ideální pro manipulaci s mnoha různými chemikáliemi. Díky celoplošné povrchové úpravě chloroprenem a NBR vzniká vysoká odolnost a bezpečnost úchopu.

 

Rukavice u-chem 3500 jsou velice flexibilní rukavice s manžetou, které umožňující bezpečný úchop i v mokrém a olejnatém prostředí. Vyznačují se vynikající odolností vůči acetonu, čisticím prostředkům, lepidlům i rozpouštědlům. Bezešvá bavlněná podšívka zajišťuje velmi vysoké pohodlí při nošení.

Rukavice u-chem 3500 jsou ideální ochranou při manipulaci s výrobky v galvanizovnách a zajišťují bezpečný úchop teplých a vlhkých obrobků. Bezpečně chrání při manipulaci s univerzálními ředidly, lepidly, rozpouštědly, při práci v lakovnách i při likvidaci odpadů.

Společnost uvex si je vědoma, že pouze dokonale padnoucí osobní ochranné pracovní prostředky neomezují zaměstnance při práci. Proto rukavice u-chem 3500 vyrábí v široké škále velikostí a  umožňuje tak výběr vhodných rukavic pro každého pracovníka.

Kompletní sortiment OOPP značky uvex včetně rukavic u-chem 3500 dodává na český trh společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou.

https://www.uvex-safety.cz/

https://www.uvex-safety.cz/cs/produkty/ochranne-rukavice/7899/ochranne-rukavice-odolne-proti-chemikaliim-uvex-u-chem-3500/

Firemní nástěnky stále poskytují potřebné informace

V mnohých výrobních firmách nemá každý přístup k firemnímu počítači a v případě sdělení informací všem zaměstnancům je nástěnka stále ideálním řešením.

 

Přestože nás obklopují moderní technologie a různé sociální sítě, interním komunikačním nástrojem ve výrobních firmách stále zůstávají nástěnky, tištěný papír a osobní kontakt vedoucích pracovníků se zaměstnanci na dílnách.

Je důležité, aby každý zaměstnanec firmy měl informace o dění ve firmě, o plánech a vizích firmy. Informovaný zaměstnanec se cítí součástí firmy a týmu a stává se loajálním. A je obecně známé, že loajální zaměstnanec podává lepší výkony a na veřejnosti šíří dobré jméno firmy.

Proto i v současnosti mají nástěnky ve firmách své místo a svou důležitou úlohu v oblasti interní komunikace.

Interní komunikace je hybnou silou firmy a je součástí PR firmy. Pokud se vedení firmy rozhodne zlepšit komunikaci se zaměstnanci, určitě se jedná o velmi rozumné rozhodnutí v cestě k dalšímu rozvoji firmy. Ideální je poradit se s odborníky, jak komunikovat se zaměstnanci. Mezi zkušené agentury v oblasti PR a vnitřní komunikace určitě patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

https://www.aneri.cz/sluzby/marketingova-strategie/

https://www.aneri.cz/sluzby/firemni-poradna/

https://www.aneri.cz/2023/02/14/firemni-nastenky-stale-poskytuji-potrebne-informace/

Proč zateplovat dům?

Nejen úspora za energie je důvodem k zateplení domu. Kvalitně zateplený dům přináší řadu dalších benefitů pro jeho majitele a obyvatele.

 

Zejména v současné době drahých energií je právě snaha uspořit za vytápění hlavním impulzem k zateplení domu. Kvalitní zateplení spolu s dalšími energeticky úspornými opatřeními zajistí úspory za vytápění vyšší než 50 %.

Zateplením obyvatelé navíc získají vyšší kvalitu bydlení. Zateplení zajistí tepelnou pohodu v zimně bez kondenzace vzdušné vlhkosti na studených stěnách. Právě vlhkost na stěnách je příčinou vzniku zdraví škodlivých plísní. Výhody zateplení každý pozná i v parných letních měsících, kdy teplota v bytě díky izolaci nevystoupá na neúnosnou teplotu

Při zateplení domu dochází k opravě staré fasády. Nový „kabát“ dokáže i ze staré ruiny vytvořit na pohled krásný dům. Navíc hodnota nemovitosti výrazně stoupne.

Dalším přínosem je ochrana životního prostředí. Čím méně je potřeba topit, tím více se snižují emise CO2. S investicí do zateplení domu pomohou dotační programy, které mohou celkové náklady na zateplení výrazně snížit.

Každý dům je jiný a proto je nutné předem odborně posoudit, jaký způsob pro zateplení pro danou stavbu bude nejvýhodnější. S žádostí o podrobnější informace o zateplování čí o posouzení vaší nemovitosti se můžete obracet na pracovníky společnosti Stav Agency s.r.o. z Liberce.

https://www.stav-agency.cz/scsdc/zateplovani-budov/

https://www.stav-agency.cz/stavebni-cinnost/vystavba-rodinnych-domu/

https://www.stav-agency.cz/2023/02/14/proc-zateplovat-dum/

Články ze světa AI, BI a chatbotů

Asociace za lepší ICT řešení přináší pravidelné shrnutí zajímavých článků z odborného tisku a specializovaných webů z čtvrtého čtvrtletí roku 2022 z oblasti AI, BI a chatbotů.

Proč je API klíčový prvek pro firemní IT

Jaké jsou důležité pilíře pro vytvoření a udržování úspěšné firemní strategie API?

  1. Prvním pilířem je kodifikace vlastnictví dat. Získání dat z většího počtu rozhraní API přistupujících k více aplikacím a systémům je pravděpodobně přínosem pro podnikání, ale zvyšuje to náklady a složitost. Komplexní strategie pro rozhraní API by se neměla týkat jen aplikací ohledně předávání dat. Mimo tyto systémy umožňuje silnější kontrolu a lepší správu.
  2. Druhým pilířem je zjednodušení díky sloučení. Pro firmy je běžné, že udržují stovky nebo tisíce aplikací a každá z nich obsahuje odpovídající data. Mnoho oddělených aplikačních ostrovů v rámci podniku si také vyměňuje kopie svých dat prostřednictvím integrace dat point-to-point prostřednictvím taktického využití rozhraní API. Zavést lze strategii pro odstranění těchto ostrůvků jejich připojením k bezpečnějšímu prostředí pro spolupráci.
  3. Třetím pilířem je podpora inkluzivní inovace na bázi spolupráce. Použití rozhraní API pro vytvoření prostředí využívající spolupráci jako jsou datové systémy, je rozhodující. V těchto prostředích může každý z firmy pracovat vedle sebe společně na reálných provozních datech a vytvářet datové sady a datové modely.
  4. Čtvrtým pilířem je kultura opětovného využití. Ta je rozhodující pro zkrácení času pro uvádění na trh a snížení nákladů pro poskytování služeb potřebných pro firmu.
  5. Pátým pilířem je možnost více využití rozhraní API. Lze je využít k podpoře všech druhů firemních procesů nosné infrastruktury, ale mohou také pomoci umožnit externí služby, které přidávají obchodní hodnotu nebo zlepšují zákaznickou zkušenost.

Co je virtualizace procesoru

Virtualizace procesoru je proces abstrakce prostředku fyzického procesoru do jedné nebo více logických reprezentací, které lze použít pro různé pracovní zátěže. Operační systémy mají přímý přístup k hardwarovým prostředkům, ale při virtualizaci softwaru známého jako hypervizor tyto prostředky abstrahuje, takže je týmy IT mohou poskytovat a využívat efektivněji. Virtuálnímu stroji lze přiřadit jeden nebo více virtuálních procesorů v CPU závislosti na tom, jak náročná je výpočetní zátěž. Jeden z nejlepších přístupů k výběru správného procesoru pro virtualizaci spočívá v určení konkrétních funkcí, které chce podnik ve svém virtuálním prostředí implementovat. Také volba hypervizoru může ovlivnit výběr procesoru pro virtualizaci. Je nutné zajistit dobré využití procesoru. Organizace by si měla určit, jaké funkce využije a které by mohly budoucnu vést k problémům s výkonem. Než aplikovat pro zvýšení výkonu hyper-threading, je lepší zvážit koupi více jader. Jedním z častých problémů virtualizace je množství režie, která vyžaduje neustálý převod mezi fyzickým a virtuálním paměťovým prostorem. Softwarová vrstva potřebuje vlastní režii, která může snížit prostředky dostupné virtuální počítačům. Náročné pracovní zátěže vyžadují kreativní přístup přidělování procesorových zdrojů a virtualizaci CPU. Pro začátek je vhodné zajistit stejný počet virtuálních procesorů, kolik fyzických procesorů daná aplikace požaduje. Při výběru fyzického serveru pro virtualizaci je třeba zvážit CPU, paměť a úložiště a síťové I/O.

Automatizace podnikových procesů

Robotická automatizace procesu je využití technologie řízené obchodní logikou a strukturovanými vstupy k automatizaci podnikových procesů. Pomocí nástrojů RPA může podnik nakonfigurovat software nebo robota pro zachycení a interpretaci aplikací pro zpracování transakce, manipulaci s daty, spouštění odpovědí a komunikaci s jinými digitálními systémy. Roboty jsou obvykle levné a snadno se implementují, nevyžadují žádný vlastní software ani hlubokou systémovou integraci. Podniky mohou také automatizaci výrazně zdokonalit spojením RPA s kognitivními technologiemi, jako je strojové učení rozpoznávání řeči a zpracování přirozeného jazyka. Tím lze automatizovat úlohy vyššího řádu, které dříve vyžadovaly lidskou pozornost a úsudek. Při výběru RPA je potřeba vzít v úvahu faktory jako snadné nastavení robota, integrace s podnikovými aplikacemi, orchestrace a správa nebo škálovatelnost.

Je nutné zvážit obchodní dopady zavedení RPA. Před implementací je nutné procesy řádně zmapovat včetně vzájemných závislostí. Do implementace by mělo být od začátku zapojené podnikové IT a HR. Mnoho implementací selže kvůli špatnému návrhu a řízení změn. Není ani dobré změnit projekt RPA na projekt strojového učení. Nelze opomenout ani soulad projektu s předpisy. Součástí nejúspěšnějších implementací RPA a je centrum excelence obsazené lidmi, kteří se starají o úspěšnou realizaci programu zvyšování efektivity.

 

Články a rešerše AI, BI a chatbot najdete ZDE.

Katalog SW robotů a automatizace lze nalézt ZDE.

 

Asociace za lepší ICT řešení, o.p.s.
Husinecká 903/10
13000 Praha 3

IČ: 016 74 846
www.lepsi-reseni.cz
office@lepsi-reseni.cz
(+420) 226 259 729