Přihlášení / Registrace
Rubriky
Archiv

Archive for Leden 2020

Optimalizace webu – SEO

Při tvorbě webu podnikatelé chtějí, aby se jejich web objevoval ve vyhledávačích na předních pozicích a získal tak významnou návštěvnost potenciálních zákazníků.

 

SEO je soubor metod, kterými lze zvyšovat návštěvnost vlastního webu z přirozených výsledků vyhledávání internetových vyhledávačů Google, Seznam apod.

Důležité je, nejprve provést analýzu webu zaměřenou na chyby bránící vzestupu webu na horní pozice a dále je nutné určit, na jaké klíčové slovo či sousloví by se měl web objevovat v horních pozicích vyhledávačů.

Samotná SEO optimalizace pro vyhledávače je souhrnem dílčích technik, mezi které patří zejména optimalizace zdrojového kódu, optimalizace textů webových stránek, volba klíčových slov, provázanost obsahu webu, registrace do katalogů a budování zpětných odkazů.

SEO optimalizace nejsou žádná kouzla. Jedná se ale o soustavnou rutinní práci, při které je zkvalitňován obsah www stránek a upravován zdrojový kód tak, aby byl vyhledatelný co nejlépe.

SEO optimalizace webových stránek může být pro lajka složitá, neustále se vyvíjející disciplína.

Menším firmám, které se nezabývají internetovým marketingem, je neefektivní neustále sledovat veškeré novinky a trendy v SEO optimalizace. Takovýmto firmám se určitě vyplatí využít zkušeností profesionálů. Jednou ze zkušených agentur s dlouholetou praxí, zkušenostmi a referencemi v oblasti SEO je určitě společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

https://www.aneri.cz/sluzby/webove-stranky-e-shopy/

https://www.aneri.cz/sluzby/ppc-kampane-remarketing/

https://www.aneri.cz/2020/01/28/optimalizace-webu-seo/

Snižte náklady za vytápění vašeho domu s pomocí dotací.

Jste majitelem staršího domu a platíte dle vašeho názoru až neúměrně vysoké částky za vytápění? Zvažte rekonstrukci se zateplením budovy s využitím dotace z programu Nová zelená úsporám.

 

Prostředky z této dotace jsou určeny pro vlastníky rodinných domů, kteří mohou touto cestou získat až

50% celkových nákladů.

Žádost je možné podat nejpozději do 31. 12. 2021. Než se k podání žádosti rozhodnete, zavolejte si energetického specialistu. Ten vám sdělí, zda vámi zamýšlená rekonstrukce přinese požadované úspory a budete na ni tak moc žádat o dotace z programu Nová zelená úsporám. Zkušený energetický specialista dokáže zhruba určit, jakých úspor rekonstrukcí dosáhnete a jakou částku byste mohli obdržet na dotacích.

K samotné žádosti o dotaci budete potřebovat dva základní dokumenty. Odborný projektant vám musí zpracovat projekt stávajícího a nového stavu. Energetický specialista pro vás zpracuje energetické hodnocení včetně odborných posudků.

Jedná se o jedinečnou příležitost, jak ušetřit desetitisíce za rekonstrukci domu. Neváhejte a poraďte se s odborníky o všech možnostech. Se svými dotazy se můžete obracet například na pracovníky společnosti Stav Agency s.r.o. v Liberci.

http://www.stav-agency.cz/stavebni-cinnost/vystavba-rodinnych-domu/

http://www.stav-agency.cz/scsdc/kompletni-zatepleni-objektu/

http://www.stav-agency.cz/2020/01/28/snizte-naklady-za-vytapeni-vaseho-domu-s-pomoci-dotaci/

Používáte správné ochranné brýle?

Zrak patří k našim nejdůležitějším smyslům. Mnozí však podceňují nutnost jeho ochrany. Při práci nestačí používat pouze brýle. Nutné je používat brýle, které zrak maximálně ochrání.

 

Poškození očí bývá často nevratné a nevyléčitelné. Až 90% případům zranění oka lze předejít použitím kvalitních ochranných pomůcek.

Očím hrozí mnohá rizika. Jsou to zejména rizika mechanická, chemická, rizika optického záření a rizika tepelná.

V případě, že jsou zaměstnanci vystaveni potenciálnímu riziku, má každý zaměstnavatel povinnost poskytnout zaměstnancům takové osobní ochranné prostředky, které maximálně eliminují rizika při práci. Pokud je tedy daný druh práce rizikový pro zrak, musí zaměstnavatel poskytnout zaměstnanci takové ochranné brýle, případně ochranný štít celého obličeje, který jej před danými riziky ochrání.

Důležité je používat brýle certifikované, které zaručují správnou ochranu proti konkrétním rizikům.

Špičkovým specialistou na vývoj brýlí je společnost uvex. Brýle uvex zajišťují maximální ochranu, optimální pohodlí, moderní design a perfektní vidění. Zaměstnancům s individuálními zdravotními potřebami uvex nabízí přesně ta řešení, která jim budou vyhovovat.

Dodavatelem certifikovaných ochranných pracovních brýlí uvex a kompletního sortimentu ochranných pracovních pomůcek uvex špičkové kvality v České republice je společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou.

https://www.uvex-safety.cz/cs/produkty/ochranne-bryle/

https://www.uvex-safety.cz/cs/produkty/individualni-oop/

https://www.uvex-safety.cz/

Virtuální kanceláře na Praze 1, 2, 3 i 9

Pokud váháte při volbě nejvhodnější sídla pro vaši společnost, tento článek by vám měl výrazně pomoci. Virtuální kancelář Praha s sebou nese řadu výhod. Pokud si nejprve rozebereme ty obecné, je zcela zřejmě, že v Praze je mnohonásobně větší možnost uzavření obchodů a potencionálních klientů, což vychází z faktu, že je hlavním města největší koncentrace potencionálních zákazníků. Za pomocí služeb profesionální společnosti bude vaše sídlo společnosti vypadat v centru Prahy prestižně, z čehož pramení úspěšná obchodní jednání a zanechání dobrého dojmu mezi vašimi obchodními partnery. Založení virtuální kanceláře od specializované společnosti vám ušetří čas a odstraní vaše starosti s administrativní zátěží, která je spojené se založením společnosti a také vám nabídce širokou paletu služeb, například virtuální asistentku.

Elegantní prostory pro vaše jednání

Pro vás se nabízí založení společnosti a virtuální sídlo se širokou škálou možností k výběru dle vašich přání s rychlosztí vyřízení. U virtuální kancelřáe si navíc můžete být jisti, že když budete chtít zorganizovat jednání ve virtuálním sídle firmy nebo se jen zastavit a připravit na další schůzky, bude vám k dispozici vstřícná recepce a zařízené elegantní prostory. Profesionální přivítání čeká i vaše zákazníky, kteří se bez ohlášení zastaví v sídle firmy.

Kromě základní služby virtuální kancelář v Praze můžete využít též asistenční, administrativní, účetní a marketingový servis přesně podle přání klientů, případně můžete podle vašeho přání také využít službu virtuální asistentka. Na jednom místě tak máte flexibilní kanceláře i odborné pracovníky, kteří jsou vám k dispozici dle aktuálních požadavků vašeho podnikání.