Přihlášení / Registrace
Rubriky
Archiv

Archive for Srpen 2021

Novinky ze světa AI, BI a RPA

Asociace za lepší ICT řešení přináší pravidelné shrnutí zajímavých článků z odborného tisku a specializovaných webů z druhého čtvrtletí roku 2021 z oblasti AI, BI a RPA.

Jak funguje hyperautomatizace?

Hyperautomatizace, neboli nástroj který propojuje RPA, ML a AI, se může stát jedním z nejvýznamnějších technologických trendů roku 2021. Hyperautomatizace může využívat událostmi řízenou softwarovou architekturu, nástroje pro inteligentní řízení podnikových procesů, zpracování přirozeného jazyka nebo další typy nástrojů pro automatizaci rozhodování. Hyperautomatizace se využívá například při zadávání nových zákazníků, u příjmu objednávek, u plateb nebo u aktualizace údajů o klientech. Dále ji lze uplatnit v oblasti compliance, v HR nebo pro sledování produktů v maloobchodních nebo průmyslových dodavatelských řetězcích a přepravě a logistice. Hyperautomatizace je populární proto, že je schopná zajistit provozní odolnost podnikových procesů. Jak může být dále užitečná? Může zlepšit procesy efektivnější automatizací, která pomůže snížit náklady. Její zavedení také pomůže podnikům detailně zmapovat existující podnikové procesy. Také pomáhá vytvářet digitální pomocníky, kteří přebírají repetitivní manuální úkony. Sem patří i vytvoření digitálního dvojčete (DTO), které umožňuje vizualizovat vztahy mezi funkcemi, procesy a klíčovými výkonnostními ukazateli.

Co je rozhodovací inteligence?

Rozhodovací inteligence je nová podoba BI. Přidáním AI a ML dochází ve firmách k transformaci informačních a řídících panelů a firemní analytiky pro data do podoby komplexnějších platforem pro podporu rozhodování. Vzniká tzv. rozhodovací inteligence (DI, Decision Intelligence). Tato inteligence obsahuje důmyslnou kombinaci nástrojů integrovanou do podnikových pracovních toků, které jsou k dispozici v situacích, kdy má docházet k rozhodování. DI je schopná zpracovat velké množství dat. Funguje jako Business Intelligence, ale je k dispozici pro celý podnik. Přidání AI a strojového učení do Business Intelligence vytvoří platformu, která nabízí kontext, předpovědi a doporučení pro případy a okamžiky, kdy je lidé potřebují pro rozhodování. V praxi to znamená, že DI používá analýzy k podpoře zaměstnanců, zákazníků nebo firemních partnerů při rozhodování tím, že jim nabízí data, analýzy a předpovědi v okamžiku a situaci kdy je to potřeba. Díky DI lze dělat nejen lepší rozhodnutí, ale také pomáhá konat rychleji. Týká se to třeba zpracování dokumentů (např. žádostí, formulářů), kdy systém vyhodnotí chyby a obratem zažádá o opravu, takže žadatel nemusí zbytečně osobně vyrážet na místo instituce a trávit tam dlouhý čas opravou nesprávných údajů. Zavedení chatbota také zrychluje proces jednání se zákazníky. Další oblastí, kde se DI uplatní je kybernetická bezpečnost.

Kde se uplatňuje umělá inteligence v ČR?

Příkladem současného chatbotu používaného v ČR je Anežka, chatbot, který odpovídal na dotazy veřejnosti ohledně onemocnění covid-19. K poslednímu červnu 2020 obsloužila Anežka přes 220 tisíc dotazů. V oblasti HR je nábor nových pracovníků rozhodujícím pilířem budování lidského kapitálu pro každou firmu. Ve Škoda Auto pomáhá s uchazeči, kteří každý měsíc prochází procesem náboru, cloudová verze Watson asistenta. Ten pomáhá zefektivnit najímání nových zaměstnanců a udělat jej méně časově náročný nejen pro personalisty, ale také pro uchazeče. Velká výhoda tohoto nového způsobu náboru se ukázala v době pandemie. Co se týče oblasti zákaznického servisu, je chatbot využíván v ČR bankami a pojišťovnami. Air Bank se potýkala s rostoucím objemem interakcí zákazníků s call centrem i online,a proto se rozhodla zapojit virtuální asistentku. Aneta je k dispozici na webu a v aplikaci banky, a v písemné formě i verbálně je schopna vypořádat většinu zákaznických požadavků bez jakékoli lidské pomoci. Řeší například problémy spojené s přihlášením, limity karet, kódy PIN či založení nového produktu. Dotazů tohoto druhu odbavila již přes půl milionu. Chatboti jsou tedy využívaným pomocníkem i v českých firmách.

 

Články a rešerše AI, BI a RPA najdete ZDE.

Katalog SW robotů a automatizace lze nalézt ZDE.

 

Asociace za lepší ICT řešení, o.p.s.
Husinecká 903/10
13000 Praha 3

IČ: 016 74 846
www.lepsi-reseni.cz
office@lepsi-reseni.cz
(+420) 226 259 729

Servis a revize šroubových kompresorů

 

Bohužel nic není neporuchové a obzvláště po konci záruky vyvstává otázka, jak případnou poruchu řešit. Pokud potřebujete pomocnou ruku se servisem kompresorů po záruce, opravou, údržbou, revizí či dodávkou náhradních dílů, můžeme vám pomoci.

Zaměřujeme se na servis kompresorů následujících značek: BOGE, Hafi, Renner, Atlas Copco, Kaeser, Alup, Almig, Mark, Ingersoll Rand, Schneider, Atmos, Orlík, Ghh Rand, Gardner Denver, Busch, Becker, Elmo Rietschle-Thomas, Firstair, Fiac.

V rámci našich služeb řešíme:

-          Kontrolu a výměnu olejové náplně

-          Kontrolu, vyčištění a výměnu filtru sání

-          Kontrolu, seřízení a výměnu klínových řemenů a spojky

-          Kontrolu zpětné klapky

-          Kontrolu sací klapky

-          Kontrolu a seřízení pojistného ventilu

-          Kontrolu šroubového spoje

-          Kontrolu pracovního prostoru kompresoru

-          Kontrolu funkce soustrojí

-          Kontrolu tlaku v systému

-          Kontrolu funkce manometrů

-          Měření vibrační diagnostiky ložisek

V neposlední řadě dodáváme náhradní díly a spotřební materiál jako jsou oleje, olejové a vzduchové filtry, filtrační desky, olejové separátory, řemeny, těsnění, maziva, hadice, pojistné ventily, tlakové spínače, termostaty, vložky termostatů, sady náhradních dílů pro sací klapky, sady ND pro zpětné klapky, řídící jednotky, chladiče, motory, šroubové bloky, kompresorové stupně, písty, pístní kroužky, válce, ojnice a jiné.

Pro vypracování cenové nabídky navštivte kompresory-filtry-servis.cz.

Šroubové kompresory BOGE – německá kvalita s 5letou zárukou

Osvědčená technologie, spolehlivý servis, ale i efektivní řešení úspory energie jsou při výběru šroubového kompresoru zásadní. Jednoduše potřebujete precizní, spolehlivé zařízení, které nebude způsobovat komplikace a výpadky.

Šroubový nebo pístový?

Kompresory lze rozdělit do dvou hlavních kategorií, a to na šroubové a pístové. Šroubové kompresory můžete využít pro stlačování atmosférického vzduchu, pístové stlačují vzduch pomocí přímočarého vratného pístu. Oba typy lze dále dělit na olejové (mazné) a bezolejové (bezmazné).

Šroubový kompresor má především průmyslové využití a funguje pomocí dvou protilehlých asymetrických šroubů, čímž vyniká účinností a nízkou hlučností. S pomocí frekvenčního měniče pak můžete regulovat jeho výkon.

Kompresory BOGE a servis

V BOGE se zaměřují na šroubové kompresory a pístové kompresory v olejem mazané a bezolejové verzi, spirálové a turbo kompresory, či příslušenství na stlačený vzduch v kategorii přípravy stlačeného vzduchu.

Výkon kompresorů se pohybuje v rozmezí 0,4 až 355 kW, 0,1 až 51,4 m³ / min, a 4 až 40 barů.

Rychlost servisu je pro zákazníky důležitá a my si toho jsme dobře vědomi. S více než 200 zastoupeními a servisními partnery nabízí komplexní, a především rychlé služby. Prodloužená 5letá záruka bez navýšení ceny, která je součástí prodeje nových šroubových kompresorů BOGE, jen podtrhuje německou kvalitu.

Řízení stlačeného vzduchu

Při větším počtu kompresorů musíte řešit otázku jejich správy a řízení. BOGE přichází s inteligentním řídícím systémem, pomocí kterého můžete spravovat neomezený počet sítí stlačeného vzduchu. Kdykoliv a kdekoliv si lze vyvolat data stroje a zefektivnit tak vaše procesní řízení.