Přihlášení / Registrace
Rubriky

Reklamní propisky patří ke stálicím mezi propagačními předměty. Co se kromě nich ještě vyplatí rozdávat?

Propagační předměty lidé vždycky budou rádi dostávat a je to jeden z nejlepších typů reklamy jakou může vaše firma využít. Jen pozor na to, co rozdáváte. Nesmysly, které lidé hned někam odloží, vám dobrou službu neudělají. Jděte na to chytře a nezapomeňte na reklamní propisky.

Proč právě propisky?

Říkáte si, proč právě propisky jsou tolik oblíbené? Protože je každý potřebuje a aktivně využije, a přitom jde o levný způsob reklamy. Navíc najednou oslovíte širokou skupinu lidí. Nejen, že si můžete dovolit je rozdávat ve velkém, obdarovaný, který propisku od vás obdrží, ji bude mít neustále na očích a pravděpodobně ji za dobu, kdy s ní bude psát, půjčí i několika dalším lidem. A ti všichni si přečtou, co je na propisce napsané.

Měla by je mít každá firma

Reklamní propisky patří k těm propagačním materiálům, které by si měla čas od času nechat udělat každá firma. Vždyť jde o levnou a mezi lidmi přijatelnou variantu, jak na sebe dobře upozornit. Při výběru reklamního předmětu vždy uvažujte nad tím, jestli to lidé mohou využít a potřebovat.

Zaměřte se na cílovou skupinu lidí, kterým předměty budete rozdávat a od toho se odpíchněte dál. Vlastníte řeznictví a chcete dokázat, že máte to nejlepší maso? Těžko někomu budete rozdávat zapalovače nebo power banky. Chce to něco, co se přiblíží tomu, co propagujete. A tak je to s každým druhem podnikání. Ovšem takovou propisku můžete dát, ať už podnikáte v čemkoliv.

A co dalšího?

Podobný efekt mají i jiné kancelářské potřeby – jako diáře, deníčky, psací bločky, ale i obyčejné tužky nebo gumy. K těm velmi oblíbeným propagačním předmětům patří ale i hrníčky nebo trička. Pokud jsou vaší cílovou skupinou děti, uděláte jim největší radost pastelkami, omalovánkami, pravítky nebo třeba bublifukem. A spokojené dítě, to je spokojený rodič. Ale protože žijeme v digitální době, nesmíme opomenout zmínit v posledních letech tolik oblíbené USB klíčenky. Ovšem to už je poněkud větší investice, a tak se nehodí je rozdávat každému.

Pokud je vaším cílem oslovit co největší množství lidí, budou reklamní propisky tou nejlepší volbou.

Comments are closed.