Přihlášení / Registrace
Rubriky
Archiv

Author Archive

Představení služeb firmy Trafoservis – Říha s.r.o.

Společnost Trafoservis – Říha s.r.o. byla založena v roce 2009. Pracovní činností firmy Trafoservis – Říha s.r.o. je poskytování širokého spektra odborných služeb v oblasti výkonových transformátorů všech typů, výkonů a jmenovitých napětí. Firma Trafoservis – Říha s.r.o. Vám provede na transformátorech montáž, servis, preventivní údržbu, diagnostiku. Firma Trafoservis – Říha s.r.o. provádí i ekologickou likvidaci, manipulaci a přepravu výkonových transformátorů vn, vvn a zvn.

Společnost Trafoservis – Říha s.r.o. provede montáž nového transformátoru včetně veškerého příslušenství, montáž radiátorů nebo chladičů, průchodek a konzervátoru. Firma provede doplnění transformátorového oleje včetně vakuování a filtrace.

V náplni práce společnosti Trafoservis – Říha s.r.o. je také revize a repase olejových transformátorů. Firma provede revizi výkonového přepínače, přetěsní průchodky, plynové relé, přetěsní radiátory a vzduchové chladiče oleje. Provede čištění a povrchovou úpravu transformátoru.

 Součástí každého transformátoru je transformátorový olej, který zajistí izolaci a chlazení aktivní části. Kvalita transformátorového oleje je pro spolehlivý provoz transformátoru a jeho životnost velmi důležitá. Firma Trafoservis – Říha s.r.o. se Vám o kvalitu transformátorového oleje postará a v případě, že bude olejová náplň nevyhovující, provede filtraci olejové náplně transformátoru.

Pro společnost Trafoservis – Říha s.r.o. je důležité poskytnout produkty a služby v oblasti energetiky, které trvale uspokojí předem specifikované požadavky a potřeby všech zákazníků firmy. Společnost Trafoservis – Říha s.r.o. usiluje, aby veškeré provedené práce a služby svou kvalitou odpovídaly zamýšlenému účelu a aby splňovaly veškeré požadavky zákazníků.

Více naleznete na: http://www.trafoservis.cz

Obalové materiály a drogerie z firmy Obaly A&T

Firma Obaly A&T je čistě českou firmou bez zahraniční účasti. Firma Obaly A&T působí na trhu již od roku 1994 a její činností je prodej obalového materiálu a drogistického zboží. Zákazníky firmy Obaly A&T jsou převážně firmy zabývající se gastronomií a cukrářskou výrobou nebo prodejny masa, zeleniny a potravin. Firma Obaly A&T nabízela nejprve základní sortiment a jak se postupně zvyšovaly požadavky zákazníků, tak se firma začala rozvíjet a nyní nabízí svým zákazníkům až 2000 položek, které má firma ve svém internetovém obchodě skladem. Firma Obaly A&T se nezaměřuje pouze na jednu skupinu zákazníku a spolupracuje nejen s českými firmami, ale i s renomovanými zahraničními firmami.

Provozujete-li restauraci, vinárnu, pivnici, hotel, cukrárnu, prodejnu masa potravin zeleniny, nebo jinou provozovnu mohou Vám pomoci výrobky od firmy Obaly A&T. V nabídce internetového obchodu Obaly A&T naleznete tašky, sáčky, pytle, krabičky na jídlo, cukrářské košíčky, kelímky, tácky, etikety, lepicí pásky a mnoho dalších výrobků užitečných při vašem podnikání. Kromě obalových materiálů má firma Obaly A&T také ve svém internetovém obchodě širokou nabídku drogistického zboží. Internetový obchod firmy Obaly A&T nabízí mycí a čisticí prostředky, úklidové a ochranné prostředky, dezinfekční prostředky, prací prostředky, tekutá mýdla, lampové oleje a mnoho dalšího zboží z oblasti drogerie.

Při objednávání zboží v internetovém obchodě firmy Obaly A&T není nutná registrace zákazníka, ale registrovaní zákazníci mají proti neregistrovaným zákazníkům výhodu přednostního vyřizování zakázek. Registrovaným zákazníkům mohou být také přidělovány různé bonusy a slevy, o kterých jsou včas informováni. Standardní doba dodání zásilky je do 48 hodin, dle zvolené formy dopravy a oblasti doručení.

Více naleznete na http://www.obalyat.cz/

Jak se připravit na úspěch aneb nastartujte projekty s ERP systémem

Se vstupem do nového roku přichází nejen starosti s účetní uzávěrkou, sestavováním plánů nebo rozpočtů na příští rok, ale také čas bilancování. Dokážete si vybavit, kolik úspěchů má Vaše firma v letošním roce za sebou? A pokud se vše nepovedlo tak, jak jste očekávali, zvládnete vyhodnotit, proč se tak stalo? Naši zákazníci pracující na vyšších manažerských pozicích potvrdili, že základem každého úspěchu je jeho detailní příprava, plánování a rozvážné promyšlení cílů – tedy tvorba projektu. Velmi důležité je mít kvalitní oporu, která přípravu a plnění usnadňuje tím, že ohlídá podstatné věci – přináší přehledy o všech momentech projektu a kontroluje jeho rozpočet. Takto může pomoci informační systém QI společnosti DC Concept. Jak přesně se tedy úspěch připravuje?

Zasáhnout terč do středu není vždy jednoduché. Aby byl Váš projekt úspěšný, měli byste definovat jeho cíl. I z malého nápadu ale mohou postupně vzniknout velké věci a Váš projekt se může rozvíjet do rozměrů, o kterých jste do té doby jen snili. Pokud tedy nakonec půjdete jiným než původním směrem, je obtížné projekt znovu přeplánovat. Nejen s tím Vám pomůže QI: dokáže vše přehledně evidovat a je jedno, zda jde o rozsáhlou zakázku se stovkami položek nebo o plánování porad. Se všemi údaji v informačním systému můžete neustále manipulovat: posouvat termíny jednání, pozastavovat části projektu nebo přidávat další úkoly.

Pro začátek je potřeba sestavit silný tým, který by měl být základním kamenem každého úspěšného projektu. Dařit se může ale pouze tomu kolektivu, ve kterém jsou síly pravidelně rozloženy. Proto je důležité mít přehled o množství úkolů, které Vaši zaměstnanci plní. QI umožňuje evidovat, kolik času a jakou práci na konkrétním projektu jednotlivci odvedli. Vše přehledně zobrazí více než sto lety prověřený Ganttův graf, který QI přenáší do softwarové podoby. Jeho ovládání je snadné – režim diagramu umožňuje provádět řadu interaktivních úkonů pouze pomocí tahů myši.

Pro úspěšné projekty je důležité, aby každý věděl, jaké je jeho místo v týmu. Proto je důležité určit kompetence. K nezdaru může vést, když jednomu procesu, nebo dokonce celému projektu nevědomky šéfuje víc lidí. Pořekadlo o pravé ruce, která neví o tom, co dělá levá, vystihuje tuto situaci nejlépe. V QI ke každému procesu přiřadíte zodpovědnou osobu a určíte její pracovní tým – všichni tak o sobě vědí.

Silný tým, ve kterém bude mít každý definované místo, ještě není stoprocentní zárukou úspěchu. Je důležité, aby mezi sebou zaměstnanci komunikovali a na základě toho spolu začali efektivně spolupracovat. To se může podařit díky QI, které zvládne celý projektový tým propojit. Ke každému se tak dostanou přesně takové informace, které potřebuje k tomu, aby kvalitně odvedl svou práci.

Vaši lidé jsou nyní v harmonické rovnováze a nemohou se dočkat velkých výzev. Co když ale kolega z projektového týmu dlouhodobě onemocní a musí ho nahradit jiný – problematiky projektu neznalý – pracovník? Nebo vedením týmu pověříte nového obchodního ředitele? Díky QI proběhne předání pracovní agendy beze zmatků. Informační systém totiž automaticky tvoří procesní dokumentaci, která dokáže zachytit know-how společnosti.

Stihneme termín? Obávají se často lidé z projektového týmu. Zároveň netuší, že mnohdy ztrácí čas s úkoly, kterými se ve skutečnosti ani zabývat nemusí. Většinou jde o aktivity, jež se při pracovním procesu pravidelně opakují. Přitom je třeba málo – nachystat běžné i očekávané úkoly předem a uchovat jejich struktury. V informačním systému stačí úlohu, nebo dokonce celý projekt jedenkrát vložit do systému a jeho šablonu budete mít kdykoliv k dispozici. QI pracuje i na úrovni workflow, ve které se postará o složitější a podrobnější struktury procesů a přehlednou vizualizovanou podobu projektů. Pak už je jen na Vás, kolika lidem z projektového týmu prostřednictvím informačního systému úkol uložíte, zda budete pokyn aktualizovat nebo informačnímu systému dovolíte, aby ho zaměstnancům zadával například vždy jednou měsíčně.

Sledování rozpočtu bývá jedním z kritérií, které je obtížné vyhodnocovat. Důvod je jednoduchý: mnohdy je náročné sehnat všechna potřebná data v reálném čase – jen s nimi může být náhled na rozpočet přínosem. Je tedy možné sledovat nejnovější projektové výnosy a náklady i bez jejich zaúčtování? S QI poznáte, jak snadno se dá uhlídat projektový rozpočet – ERP systém dokáže Váš projekt kdykoliv vyhodnotit. Přesně vidíte, v jakém stavu je rozpočet v průběhu zakázky, což oceníte například při dílčím plnění.

Aby si Váš tým poradil s každou nástrahou, je důležité mít opravdu aktuální přehled.  Díky němu se lépe přizpůsobíte nepředvídatelným situacím a získáte náskok před konkurencí. Přímo v terénu mohou zaměstnanci do informačního systému pomocí mobilní aplikace QI Mobile vkládat přes chytrý telefon nebo tablet zápisy z jednání a informace o průběhu plnění úkolů. Zároveň Vám QI naservíruje důležitá data všude tam, kde budete mít připojení k internetu.

Nezáleží na tom, zda mají Vaše projekty desítky nebo tisíce položek. Informační systém QI pomáhá jak při zpracování účetních uzávěrek, realizaci veletrhů a seminářů i vzdělávacích akcích nebo nákupu nových technologií, tak při rozsáhlých projektech: například tvorbě projektové dokumentace novostaveb a rekonstrukcí železničních tratí, vývoji nebo výrobě nových produktů, řízení zakázek či zpracování technických, ekonomických a dalších studií.

http://blog.qi.cz/index.php/jak-se-pripravit-na-uspech-aneb-nastartujte-projekty-s-erp-systemem/

S QI zvládnete legislativu levou zadní

Na QI se můžete spolehnout i letos. Zachytili jsme důležité legislativní změny, které vláda k 1. 1. 2015 schválila, a v souladu s nimi připravili QI na tento rok – podá Vám pomocnou ruku nejen při zvládání změn v zákoně. V čem Vás podpoříme konkrétně?

Nově můžete odeslat vyúčtování zálohové a srážkové daně rovnou do datové schránky příslušného finančního úřadu. „Dříve jsme tyto výkazy dodávali pouze jako podklad, což obnášelo následné přepisy výsledků do originálního formuláře, nyní ho kompletně vyplněný poskytuje QI. Verze 84 umožňuje export dokumentu na jeden klik v moderním formátu XML,“ představil novinku vedoucí technické podpory Tomáš Smutný.

Poskytovatelé telekomunikačních a elektronických služeb včetně služeb rozhlasového a televizního vysílání mají povinnost odvádět DPH v režimu takzvaného jednoho správního místa, do kterého se mohou registrovat (jde o takzvaný Mini One Stop Shop), a to i prostřednictvím QI.

Ze zavedení druhé snížené sazby DPH ve výši 10 procent na léky, knihy a dětskou výživu si s QI nemusíte dělat hlavu, informační systém ji totiž automaticky promítne stejně jako sjednocení sazeb DPH na 17,5 procent.

Novela zákona přináší i takzvaný režim přenesení daňové povinnosti – jedná se o postup, kdy DPH není zahrnována do ceny, ale je odváděna odběratelem. Změna se týká především dodávky mobilních telefonů, tabletů, obilovin nebo cukrové řepy.

Od ledna dochází také k podstatným změnám ve zdravotním pojištění – nově ho získají pracovníci, kteří dochází do firmy na základě jedné i několika dohod o provedení práce nebo pracovní činnosti. Pro oba případy platí, že zaměstnanec musí dosáhnout rozhodného příjmu pro účast na nemocenském pojistném.

Informační systém zohledňuje také zvýšení minimální mzdy a s tím související vyšší minimální měsíční zdravotní pojištění nebo změnu redukčních hranic u nemocenského pojištění.

http://www.qi.cz/prohlidka-systemu/oborova-reseni/

Držet náklady pod kontrolou je s QI snadné

Aby se Váš rozpočet nedostal do červených čísel, je nutné naplánovat dlouhodobou strategii. Při ní je klíčové stanovit krátkodobé cíle a poté důsledně sledovat jejich plnění a vyhodnocovat přínosy. Jako podporu můžete využívat informační systém QI, který pomáhá i v dalších záležitostech spojených s rozpočtováním:

 Řízení rizik a prevence je jedním z pilířů povinností finančního ředitele: aby se omezil výskyt potíží, musí být vedení připraveno doslova na všechno. Například i na rozsáhlou novelu zákona o daních z příjmu, která nabyla účinnosti od Nového roku. QI TIP: Se změnou už dopředu počítá QI, které aktuality v legislativě promítne automaticky – zásadním způsobem tak pomůže třeba při tvorbě účetní uzávěrky nebo zpracování mezd.

Vedení firmy by mělo brát zřetel na řízení režijních nákladů: pokud tato oblast není dostatečně sledována, je pravděpodobné, že se vymkne kontrole. Právě v tomto sektoru totiž často dochází k plýtvání penězi. QI TIP: Funkce rozpočty prochází napříč celým QI – získáte tak přehledy dat ze všech firemních frakcí: například informace o aktuálním stavu skladových zásob, nákladech, výnosech, reporty o prodeji nebo podrobný přehled o kalkulaci výrobků. Snadno tak vysledujete aktuální stavy nejen režijních nákladů, ale také například výrobní odchylky.

Při tvorbě manažerského reportingu je potřeba mít k ruce kvalitní data. Důležitá je jejich aktuálnost a přesnost. Pokud se vše připraví poctivě, může reporting ukázat firemní výsledky z různých hledisek a pomůže získat maximum ekonomických informací. QI TIP: Jako reporting můžete využít například manažerský dashboard, který je součástí QI. Přehledně zobrazuje informace například o cash flow, tržbách a hospodářských výsledcích včetně dalších finančních přehledů.

QI zvládne i další věci: odvozovat rozpočty z jiných období, importovat data z Microsoft Excelu nebo porovnávat plánované výsledky se skutečnými přímo v účetních sestavách a zjistí tak odchylky od reality. Protože je údaje v QI nemožné zkreslit, budete mít vždy k dispozici pouze relevantní výsledky.

 http://blog.qi.cz/index.php/category/novinky-erp-qi/

Informační systém v potravinářství? Chod firmy zajistí od A do Z

Musí být rychlí a pružní. Přesné plánování je u nich důležitější než v kterémkoliv jiném oboru. Pokud se něco nepovede, dobrou pověst ztratí snadněji než podniky z jiných odvětví. Řeč není o nikom jiném než o potravinářských společnostech – z principu jejich fungování vyplývá celá řádka specifik, která úspěšní potravináři v dnešním silném konkurenčním prostředí musí zvládat s bravurou.

Potravinářské firmy mohou složitou situaci vyvážit obezřetnou volbou vhodného informačního systému. Tím komplikace vyplývající ze specifik jejich oboru často úspěšně eliminují. Při výběru ERP systému je třeba si uvědomit, že nejen každý obor, ale i jednotlivé firmy fungují na základě odlišných procesů. Podnik, který zpracovává maso, má výrobu nastavenou jinak než například pekař. Nejen tyto rozdíly zohledňuje QI – informační systém, který je plánovitě vytvořen pro širokou škálu oborových řešení. Na co tedy výrobci potravin musí klást zvláštní důraz?

OPTIMALIZACE VÝROBY. Dostat zboží rychle do prodejen a co nejvíc tak prodloužit jeho spotřební lhůtu je obvyklý požadavek většiny obchodních řetězců. Díky QI lze chod firmy optimalizovat a při dodávce se neopozdíte. Všechny firemní procesy totiž můžete podle jejich návazností pohodlně řídit z jednoho místa: informační systém je propojen s etiketovacími zařízeními, podporuje EDI komunikaci, přijímá objednávky, řeší cenové kalkulace, plánování výroby a její průběh až po expedici, dodávky a fakturaci. Samozřejmostí je práce s čárovými kódy, takže spolu s každým produktem putuje také informace o jeho šarži. QI využívá například společnost Kmotr – Masna Kroměříž, a. s. „Pomocí QI jsme maximálně urychlili a zpřesnili expedici našich výrobků,“ řekl výrobní ředitel MVDr. František Mikeš.

DOHLEDATELNOST. Neustálá kontrola kvality a možnost okamžitého stažení výrobků z prodejních řetězců – dva stěžejní atributy práce potravinářů. V QI je veškeré zboží vysledovatelné: znáte jeho složení, víte, jakými operacemi prošlo a kam se expedovalo. Informační systém také dokáže řídit výrobu, hlídat normy a dávkovat přesné množství surovin.

PRODUKTY NA MÍRU. Tendence vyhovět požadavkům velkých obchodních řetězců v dnešní době zasahuje do chodu potravinářských firem ve stále větší míře. S QI si z toho nemusíte dělat vrásky – jedná se o software, který firemní procesy přizpůsobí každému odběrateli. Například výrobce olomouckých tvarůžků A. W. spol. s r. o. prodává prostřednictvím obchodních řetězců více jak 80 procent svých produktů. S QI se firmě podařilo splnit obtížné požadavky velkých odběratelů a zjednodušit obchodní činnost. „QI nám vyhovuje a počítáme s tím, že i v budoucnu budeme řešit naše nově vznikající potřeby právě v něm,“ sdělil jednatel společnosti Ing. Jaroslav Kovář.

AKTUÁLNÍ PŘEHLED. Kapacita výrobních strojů, informace o dodavatelích, stav zásob nebo náhled na rozpočet – s QI si nejen u těchto údajů můžete být jisti, že máte k dispozici nejaktuálnější reporty. Díky čerstvým informacím můžete pružně reagovat na všechny změny.

 

Více na: http://www.qi.cz/prohlidka-systemu/

Současná tendence při práci s plechy a kovy? Automatizace procesů

Neúprosný trend dnešních dní velí: preciznost především. Právě přesnost je totiž u odvětví, ve kterých se pracuje s kovy a plechy, hlavním jmenovatelem úspěchu. U součástek, které do sebe musí spolehlivě zapadat jako díly puzzle, zákazník neodpustí ani milimetr nepřesností. Navíc je nutné držet krok s trhem, tedy připravit výrobky k prodeji v co nejkratší době a s co nejnižšími náklady. Není proto divu, že společnosti stále častěji automatizují firemní procesy. Správná volba ERP systému, který zaručí plynulý a přesný chod výroby, se tak stává životně důležitou. Do středu zájmu se dostávají informační systémy, které zvládnou pokrýt všechny firemní činnosti – od příchodu zaměstnanců na směnu přes plánování výroby po prodej samotného produktu v internetovém obchodě. Nejen to dokáže informační systém QI.

Podniky, které tento informační systém využívají, oceňují jeho komplexnost. „Za celou dobu, co QI máme, funguje velmi dobře. Získali jsme kompletní přehled v jednom systému,“ řekl jednatel společnosti Kovokon Popovice s. r. o. Vlastimil Koníček. QI totiž dokáže podpořit všechny procesy v oblasti zpracování plechů a kovů, navíc je vhodný pro celou škálu společností – je jedno, jestli se zabýváte kusovou, zakázkovou, malosériovou, velkosériovou nebo hromadnou výrobou.

S QI docílíte, aby každý Váš produkt přesně odpovídal daným parametrům. Dokáže přesně zaznamenat a uchovat všechny výrobní postupy nebo vypočítat přípravný a kusový čas. Také umožňuje vytvořit jak hierarchický a podrobný popis výrobků, tak i velmi jednoduché kusovníky. Zajistí přehled o využitých materiálech nebo zásobách na skladech, získáte seznam všech návodek včetně operačních náčrtů a výkresů i souhrnný pohled na dokumentaci k jednotlivým výrobkům. Díky tomu s QI snadno zrychlíte průchod zakázky výrobou.

Aby bylo Vaše počínání ekonomické, je důležité všechny procesy i nákup přesně naplánovat. QI umožňuje sestavit plán výroby na základě spotřeby materiálu – tak lze ušetřit nezanedbatelnou sumu v oblasti využití strojů, lidské práce, materiálu i v dalších okruzích. Samozřejmostí je aktuální pohled na vyhodnocování zakázek ze zaevidovaných dokladů bez nutnosti jejich zaúčtování nebo porovnání kalkulovaných a skutečných nákladů na výrobu.  „QI maximálně usnadňuje práci a snižuje naše náklady v rámci celého podniku, pomohlo nám odstranit slabá místa v rámci firemních procesů,“ doplnil Koníček.

Všechny funkce QI jsou propojené, proto můžete chod celé firmy řídit z jednoho místa – software dokáže evidovat docházku zaměstnanců a vypočítávat jejich mzdy, drží dohled nad rozpočtem i projekty, prodává zboží v internetovém obchodě QI Shop, podpoří Vás v CRM i marketingu nebo poskytne manažerské přehledy.

Více na: http://blog.qi.cz/

VREDESTEIN QUATRAC 5

Výrobce pneumatik Apollo Vredestein uvedl letos na trh nový typ celoročních pneumatik QUATRAC 5. Ti, kdo mají zkušenosti jižs předchozí řadou QUATRAC 3, zůstanou pravděpodobně věrní této značce a uvítají další technická zdokonalenízajišťující vysokou bezpečnost jízdy během všech čtyř ročních období.

Pneumatiky Vredestein patří na našem trhu již několik let k středně prémiovým značkám pneumatik pro osobní vozidla, přičemžve výrobě all-season pneumatik jde o jednoho z celosvětových lídrů s více než dvacetiletou zkušeností s tímto typem pneumatik. Není také bez zajímavosti, že k produktům této značky patří i pneumatiky na zemědělské stroje a bicykly.

Modely řady Quatrac jsou charakteristické oběma typy vzorku tvořícími zdánlivou asymetrii na povrchupneumatiky. Část pneumatiky s letním vzorkem má menší počet lamel,což zaručuje lehčí ovládání a lepší přilnavost jak k suchému, tak mokrému povrchu vozovky. Část pneumatiky se zimním vzorkem má naopak počet lamel vyšší s důmyslně vedenými kanálky, díky nimž pneumatika neklouže, když se na vozovce objeví sníh či led.  Ve střední části pneumatiky doznal Quatrac 5 inovací oproti předchozímu modelu 3 především ve tvaru drážek. Vzorek v této části pneumatiky tak dostal funkci „drápu“, který přichytí pneumatiku k vozovce, na níž ji podrží v zatáčkách a ve velké míře i během náhlých úhybných manévrů. Dovoluje také rychlou akceleraci vozu i na sněhem a ledem pokrytém povrchu.

Inovacemi prošla také siliková směs, z níž je pneumatika vyrobena. Zdokonalená formule směsi prodlužuje životnost pneumatikypřizachování jízdních kvalit. Díky ní se také minimalizoval valivý odpor pneumatiky, zkrátila se brzdná dráha na mokrém povrchu a snížila hlučnost.

Pneumatiky VredesteinQuatracjsou v našich klimatických podmínkách vhodné pro automobily s náhonem na všechna čtyři kola (4×4), nebo pro jezdce napříč klimatickými pásky, kteří meziročně překonávají vzdálenosti mezi severnějšími a jižnějšími geografickými polohami kontinentu.

Vredestein jsou spolehlivé pneumatiky, jejichž cena plně odpovídá jejich kvalitě a určitě neztrhají vaši peněženku. Vzhledem k těmto příznivým parametrům je možné je doporučit jako bezpečné a spolehlivé obutí i pro rodinný automobil.

Ke koupi u vašeho prodejce:

www.nejlevnejsipneu.cz